תיקים ממותגים לאירועים

שידרוג האירוע באמצעות תיקים ממותגים

כל חברה או ארגון מעוניינים בפרסום וביסוס המותג שלהם כאשר המטרה היא תפוצה רחבה לכמות האנשים שרואים את המותג וחשיפה מירבית.

נהוג במיוחד לחלק תיקים ממותגים לאחר אירועי חברה וימי כיף או לפני אירוע עסקי של חברה לצורך העברת מידע שיווקי, לדוגמה, במידה וחברת נדל”ן מסוימית מכנסת מתעניינים לגבי רכישה של נכס ניתן לחלק תיק אל-בד ממותג או תיקי שרוכים ממותגים ובתוכם לשתול מידע שיווקי כגון קטלוגים, פלייארים ועוד.. כך מקבלי התיק יקבלו מידע שיווקי במסווה של מתנת תיק ממותג.

באירועי חברה וימי כיף של חברות וארגונים ניתן לחלק תיקים ממותגים המותאמים לקהל היעד, לדוגמה אם אוניברסיטה הוציאה ליום כיף וגיבוש את הסטודנטים ניתן לחלק תיק ממותג המתאים למחשב נייד עבור הסטודנטים, דבר המבטיח לכם שימוש מרבי בתיק מצג הסטודנט וחשיפה מקסימלית למותג שלכם.

כמובן שבכל סוגי האירועים ניתן להוסיף עוד המון מוצרים ממותגים וגם את כל תחום אביזרים למסיבות אפשר למתג בצורה המתאימה ביותר לאירוע שלכם.

בהזמנת תיקים ממותגים לכל מטרה תקבלו חשיפה מקסימלית למותג שלכם כאשר החשיפה היא כפולה גם מצד מקבל התיק כאשר הוא יחווה חוויה נעימה מהעסק שלכם ויזכור את המותג שלכם לטובה כשהוא יקבל תיק ממותג שישמש אותו רבות ובנוסף גם מצד האנשים אליהם המקבל נחשף כאשר הוא עושה שימוש מירבי בתיק עם לוגו החברה שלכם שהוא קיבל מכם.

הדפסה על תיקים והפיכתם לתיקים ממותגים עם הלוגו שלכם הפכה מאוד פופולרית ומבוקשת מצד החברות והארגונים ולא בכדי. מדוע?

לאחרונה פורסם סקר מקיף על תרבות הצריכה המערבית בקרב ארגונים וחברות והצרכנים אשר קיבלו מוצרי קידום מכירות שונים מאותם ארגונים וחברות. באחת מהשאלות נשאלו הצרכנים על קטגורית תיקים ממותגים, מתוצאות הסקר עולה כי על השאלה “כמה זמן השתמשת במוצר?” התיק הממותג זכה לזמן הממושך ביותר מבין כל מוצרי הפרסום ונמצא כי הוא שימש 87% מהצרכנים מעל שנה, בנוסף 92% זכרו את המותג שממנו קיבלו את התיק וזכרו היכן וכיצד קיבלו אותו.

התיק הממותג שהצרכן יקבל הוא מאוד שימושי עבורו ובמידה ונדע לקלוע למטרה ולתת את התיק הנכון לאדם הנכון השימוש שלו בתיק יהיה יום יומי ויגרום לחשיפה של מאות ואלפי אנשים בחודש.

לדוג’ אם נחלק לסטודנטים תיק גב שהוא גם משמש תיק למחשב נייד ובנוסף התיק גם יהיה מאוד איכותי נוח כך שבעצם נקבל שהתיק עונה לכל הצרכים של סטודנט ולכן הוא יעשה שימוש מירבי בתיק. לספורטאים ומתאמנים אנו נחלק תיקי ספורט איכותיים וכו’.

אפשרויות הבחירה בקטגורית תיקים ממותגים הן רחבות וניתן למצוא שלל תיקים המתאימים למטרות שונות ובנוסף מגוון רחב של מחירים החל מזול מאוד לדוג’ שקיות אל בד ממותגות ועד לתיק יוקרתי לאנשי עסקים מעור והטבעה אישית שיכול להגיע למאות ואלפי שקלים לכן לפני כמה הזמנה של תיקים ממותגים ספרו על התקציב שלכם והמטרה שלכם בחלוקת התיק וכך יהיה נוח ונכון להמליץ לכם על התיק המתאים ביותר עבורכם.

נקודה מאוד חשובה כאשר אתם מעוניינים לבצע הדפסה על תיקים היא שבקטגורית תיקים ממותגים הצרכן שהוא בעצם מקבל המתנה עושה שימוש רב בתיק ולכן מומלץ להוסיף עוד מעט בתקציב ולהזמין תיקים איכותיים כך שמצד אחד אולי נגדיל את סכום התקציב שהגדרנו לעצמנו לתיק ממותג אך מאידך נקבל תמורה מעולה להשקעה בכך שהצרכן ישתמש בתיק זמן רב יותר ויחשוף את המותג לאוכלוסייה גדולה יותר, התיק האיכותיים מחזיקים זמן רב נקודה!

לאחר שסיפרתם על הצרכים שלכם ועל קהל היעד שלכם ולאחר שהחלטתם על התיק המתאים ביותר עבור הלקוחות שלכם נשאלת השאלה איך למתג את התיק? כיצד לבצע הדפסה על תיקים בצורה נכונה ויעילה? דבר ראשון וחשוב במיוחד הוא המיקום שנבחר ללוגו החברה, בהגיענו לבחור מיקום ללוגו ואולי בנוסף גם סלוגן חשוב מאוד לבחור מיקום מרכזי ובולט לעין כך שהמיתוג ימשוך תשומת לב גבוהה עד כמה שניתן לאחר מכן לעשות בדיקה בהתייחס לתקציב שלכם ולסוג התיק שבחרתם איזה מיתוג הוא המתאים ביותר? מיתוג על ידי רקמה של התיקים? ביצוע הדפסה על תיקים?

לסיכום תיקים ממותגים לאירועים הם בהחלט בחירה נכונה ומעולה לחברה או לארגון שלכם. זכרו להתאים את התיק שתבחרו לקהל היעד המתאים ולסוג האירוע ולכו על תיקים איכותיים וחזקים שישמשו את האורחים לשנים רבות.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי