גנרטור – הפתרון המושלם לייצור חשמל מחוץ לבית

קרה לכם פעם שרציתם לתכנן אירוע מחוץ לבית ?

מסיבת טבע / אירוע בחוף הים או בפארק והשיקול היחידי שלכם הסתכם בשאלה איך נחבר את הציוד לחשמל ?  הרי המקום הוא פתוח ולא ניתן להשיג חשמל .

תרשו לנו להפתיע אתכם, יש לזה פתרון מעולה !

אז אם אתם מתכננים אירוע מחוץ לבית כנראה תצטרכו חשמל זה נכון , ולייצר חשמל היום מאוד פשוט , הדרך הכי נפוצה היום לייצירת חשמל באופן פשוט וקל היא באמצעות השכרת גנרטור .

אז מה תפקידו של הגנרטור?

כמו שאמרנו המטרה הכללית היא לייצר לנו חשמל באמצעות המרה מאנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית, ומה שהכי טוב פה זה שהפתרון של הגנרטור הוא לא קשה בכלל לתפעול.

אל הגנרטור ניתן לחבר ולגרום להפעלתם של המון מכשירי חשמל כמו ציוד הגברה להשכרה ( רמקולים מיקסר וכדומה)  , מקררים , תאורה ,פתרונות קירור וחימום ועוד …

עכשיו מגיעה השאלה , איך מייצרים את החשמל דרך הגנרטור, זאת אומרת למה אנחנו צריכים לדאוג כדי שהגנרטור יעבוד ?

והתשובה מאוד פשוטה , בעזרת דלק , יש גנרטורים שנצטרך להשתמש בהם בסולר ויש כאלו שבבנזין , בדרך כלל בגנרטורים קטנים וסטנדרטים יותר נשתמש בבנזין ולגנרטורים הגדולים והכבדים יותר נשתמש בסולר .

אז איך מתפעלים את הגנרטור ?

באמצעות כמה פעולות פשוטות :

הפעולה הראשונה שנבצע נמלא את מיכל הדלק אשר נמצא מלמעלה לגנרטור בדלק על פי צורך, ברוב הגנרטורים החישוב הוא כליטר דלק לשעת עבודה.

כל מה שאנחנו צריכים לעשות בפעולה הראשונה זה להרים את מתג ההפעלה אשר נמצא בקידמת הגנרטור, לאחר מכן נוריד את המתג של המשאבת דלק  מיד לאחר מכן נצטרך להזיז את הצ’וק שמאלה. שני מתגים אלו ימצאו בדרך כלל בצידו של הגנרטור , לאחר מכן נמשוך את כבל המשיכה בכדי שהגנרטור יתחיל להתעורר לחיים וכאשר נשמע רעש של הנעה כמו ברכב נזיז את הצוק חזרה לימין ..

כמו כן יש לנו כמה סוגי גנרטורים , כל גנרטור הוא בעוצמה שונה וניתן לבחור על פי הצורך , איך נידע איזה גודל גנרטור נצטרך? מאוד פשוט !

לגנרטור של 2500W ניתן להשתמש עד 2250 וואט ,

לדוגמא: יש לנו 2 רמקולים שכל אחד מהם הוא 500 וואט , יש לנו פרוז’קטור הלוגן שצורך 1000 וואט ועוד פנס אפקטים שצריכתו הוא 200 וואט .

אז מחברים את הכל יחד 500+1000+200=1200W .

ולפי זה נבחר את הגנרטור המתאים , במקרה זה יש לנו גנרטור 2500 וואט שאפשר להשתמש איתו עד 2250 שזה מפיק לנו. במידה והיינו רוצים להוסיף עוד מכשירים שצריכתם היא עוד 1200 וואט לדוגמה היינו לוקחים גנרטור של 3500 וואט וכדומה .

מאפיינים שחשוב לדעת על הגנרטור :

משקל: בין 30-60 ק”ג .

מיכל דלק : עד 15 ליטר . וכמו כן בגנרטורים הגדולים יותר הקיבולת גדולה יותר.

הגנרטורים הקטנים בדרך כלל יכנסו ברכב פרטי ואילו הגנטורים הגדולים יותר של החל מ-5000 וואט יותר תקשו להיכנס ברכב משפחתי רגיל והשינוע שלהם יהיה בעייתי יותר ללא רכב גדול.

לגבי המחירים בשוק של מכירה והשכרת גנרטורים הם מאד משתנים ונעים לפי גודל הגנרטור זה יכול להיות החל מעשרות שקלים ועד למאות שקלים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי