אוהלי אבלים כל מה שצריך לדעת

אוהלי אבלים כל מה שצריך לדעת

 

ברגעים שאינם קלים ושהמצב קשה צריך לדאוג לדברים מסביב ולאנשים היקרים לנו, להבדיל מאירועים משמחים צריך לדאוג גם לרגעים העצובים. סוכות אבלים מאפשרים לאנשים אשר מצויים באותם ימי אבל לשהות במקום די גדול אשר נועד לאכלס את כל האבלים ואת האנשים הבאים לכבד. ניתן להקים אוהל אבלים במגוון גדלים מ -30 איש ומעלה. צריך לבדוק את תנאי השטח במקום בו מעוניינים להקים את האוהל ולשלב בפנים ולפזר כיסאות שולחנות ומזרונים. בדרך כלל רצוי להזמין בין 10-15% יותר כיסאות, מייחם לשתייה וקירור או חימום לפי מזג האוויר. אוהל אבלים להשכרה משמש כפיתרון בו האנשים מתאספים לתפילות סעודה וניחומים. כך שבמהלך היום בני משפחת הנפטר נמצאים בתוך האוהל ובלילה ישנים בבית שבו נפטר המנוח או במקום אחר.

כמה שטח צריך לאוהל אבלים ?

 

אין ספק שאנחנו רוצים שהאוהל יהיה מרווח ככל האפשר, לעיתים מדובר במשפחות גדולות ולעיתים במשפחות קטנות, אך הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא גודל האוהל. אוהלים להשכרה מגיעים לרוב ב-6 גדלים ויכילו בין 30 ל – 100 איש אוהל 3X6 יכיל כ – 30 אנשים ואוהל 5X12 יכיל כ -100 איש. כמובן אפשר לאחד בין שני אוהלים גדולים וכך ליצור אפשרות גדולה יותר של אנשים אשר יכולים להיכנס לתוכו, תמיד צריך לזכור שגודל השטח שעליו ממוקם האוהל צריך להיות בין 50-60% גדול יותר מהאוהל עצמו. במקרה הצורך מומלץ להתייעץ עם החברה המתקינה ולשאול על הגדלים השונים ומה נכון עבורכם. ברגעים קשים אלו לא פשוט לעסוק בבחירות ושיקולים מהסוג הזה לכן תנו לנציג שיעזור וינחה אתכם מה עדיף יותר עבורכם.

 

בטיחות ומזג האוויר

 

ישראל היא מדינה עם אקלים הפכפך, משנה לשנה אנחנו הופכים להיות מדינה חמה וחמה יותר ויותר אבל עדיין אין לדעת מתי יגיע הרגע שבו ניאלץ להיערך. מי שמחפש אוהל להשכרה בימי החורף יפגוש בשני אפשרויות : אוהלים להשכרה על בסיס PVC או אוהלים להשכרה על בסיס ברזנט. באירועי חורף יש לוודא שהאוהל עמיד בתנאי מזג אוויר ורוחות כבדות לא פעם שמענו על מקרים בהם באירועים לא בוצעה קשירה וחיזוק נכון של האוהל והוא נתלש מהמקום והאורחים היו חשופים לגשם ולרוח. כמו כן הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו, לא משנה אם מדובר באירוע משמח או אירוע עצוב בשני המקרים הבטיחות קודמת לכל ולכן יש לוודא שהאוהל עומד בתקנים הנכונים ועבר אישור במקרה של התקנה אישור מגורם חיצוני כגון מהנדס קונסטרוקציה אשר יוודא שאין כשלים או ליקויים בהתקנה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי