השכרת מקרן – איך תעשו זאת נכון?

השכרת מקרן הסבר

הילד חוגג בר מצווה ואתם רוצים להפתיע אותו במצגת תמונות מלהיבה מהרגע שנולד? מתחתנים ורוצים לשתף את האורחים בתמונות מהטיול בתאילנד? הבוס ביקש שתכינו לו מצגת עם הנתונים השנתיים? רוצים שכולם יראו את המצגת שעמלתם עליה רבות בצורה איכותית וברורה, אתם חייבים מקרן להשכרה שיפתור את הבעיה! המקרן מאפשר להקרין סרטים/מצגות/הרצאות הקרנת מונדיאל בערבי חברה ועוד….

כדי להבטיח הקרנה איכותית עבור האורחים מומלץ להשכיר בנוסף למקרן גם מסך הקרנה העשוי מבד לבן שמגיע עם חצובה אשר נפתחת לגבוה. למסך מגוון גדלים ואותו יש להתאים בהתאם לכמות הצופים. מומלץ יותר להשכיר מסך הקרנה ומקרן יחד מאותה חברה ולא להקרין על בד לבן או על קיר.

 

השכרת מקרן, איך תעשו זאת נכון?

לאחר שערכתם את המצגת בצורה יפה ומקצועית , הכנסתם לתוכה גם שיר או מוזיקת רקע הכול כבר מוכן וזה הזמן לברר על מקרן ומסך. כיום רוב החברות שעוסקות בתחום משכירות את שניהם יחד במחירים אטרקטיביים. ערכו סקר שוק במספר חברות וקבלו הצעות מחיר שונות, מומלץ להשכיר מחברה שעוסקת בתחום, לא תרצו שבמהלך ההקרנה משהו ישתבש. שתפו את החברה ממנה אתם משכירים את הציוד מהו אופי האירוע, גודל המקום, מיקום האירוע וכמות המשתתפים. הם ידעו להתאים עבורכם את גודל המסך והמקרן הנכון.  את המקרן החברה תדע להתאים לכם לפי תנאי השטח אם מדובר באירוע שמתקיים במקום סגור ויש אפשר להחשיך את החלל או במקום פתוח שיש בו אור ואין אפשרות להחשיך. כמובן שהכל תלוי בתקציב שלכם, יש מקרנים זולים יותר ויש מקרנים יקרים יותר.

אם האירוע מתקיים בחוץ ואין במקום חשמל מומלץ גם לבצע השכרת גנרטור המגיע עם מייצב מתח כדי למנוע נפילות חשמל במהלך האירוע.

מקרנים להשכרה, מה החברה מספקת לכם?

החברה ממנה אתם משכירים את הציוד מספקת לכם את כל הכבלים הדרושים לחיבור המקרן למחשב כדי להקרין את המצגת. אם אתם מעוניינים לאסוף את הציוד מהחברה ולא לבצע הובלה והתקנה למקום האירוע תגיעו עם המחשב אליהם ותערכו בדיקות מקדימות, בדקו האם המצגת עובדת תקין האם איכות התמונה על המסך זה בדיוק מה שרציתם. במידה ויש גם שמע במצגת מומלץ לבדוק גם את זה. ברוב החברות ניתן גם לקחת איש טכני שיחבר ויתקין עברוכם את הציוד במקום האירוע בתוספת תשלום .

השכרת מקנים , איזה עוד ציוד מומלץ להשלמת האירוע?

אם השכרתם מסך ומקרן בחבילה מוזלת , לרוב לא תמצאו בחבילה סטנד למקרן אותו יש להשכיר בנפרד. כדי להקל עליכם באירוע מומלץ להשתמש בסטנד למקרן להשכרה ולא להניח את המקרן על שולחן, את הסטנד ניתן לכוון בגבוה שתרצו בדיוק מול המסך ולקבל זווית הקרנה טובה יותר. הגיעו שעה וחצי לפני למקום האירוע חברו את הציוד הנדרש והפעילו אותו לפחות פעמיים כדי לוודא שאין שום תקלות באירוע עצמו .

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי