למה צריך סוכת אבלים לתקופת השבעה?

למה צריך סוכת אבלים לתקופת השבעה?

כשקרוב נפטר זאת טרגדיה לא פשוטה כלל עבור המשפחה, מעבר לאובדן הגדול המשפחה צריכה לארגן את סידורי ההלוויה וארגון ימי השבעה, לדאוג לאוכל ושתייה למהלך כל השבוע ולרב שיגיע לתת דרשה בכל ערב. ישנם משפחות שאין באפשרותם להכיל את כל המבקרים בדירה של הנפטר.
לכן, במקרים אלו מומלץ להשתמש בשירות של סוכת אבלים להשכרה.
מומלץ להיעזר בבן משפחה או חבר קרוב לכל ארגון השבעה, כגון- בדיקה בחברות שמשכירות סוכת אבלים עם כל הציוד שנדרש, קניות וכו’…

 

יתרונות בהשכרת סוכת אבלים-

אוהל או סוכת האבלים משמשת את המשפחה לכל ימי השבעה ואת המנחמים המגיעים לבקר. אם החלטתם להשכיר סוכת אבלים חשוב שתדאגו שתתאים לכל המנחמים המגיעים לבקר, האוהל צריך להיות מותאם גם לגודל המקום בו תרצו למקם את האוהל. סוכת האבלים מאפשרת למנחמים לנחם את המשפחה בצורה נוחה יעילה ולא צפופה .

ניתן לקיים בתוך האוהל גם את סעודת המצווה, ובמהלך כל השבעה לשים בתוך האוהל שולחנות וכיסאות למנחמים המגיעים ובציוד הגברה לרב המגיע לתת דרשה.

בכניסה לאוהל בפינה ניתן לשים עמדת תה/קפה עם מי חם, אם האוהל ממוקם ליד דירת הנפטר העמדה מונעת כניסה לתוך הבית וכל ההתנהלות היא בתוך האוהל בלבד.

 

ממה עשויה סוכת האבלים?

הסוכה עשויה ממוטות ברזל חזקים ויציבים, מסביב למוטות פרוסה יריעת בד בצבע ולבן בצדדים חלונות שקופים. יריעת הבד יוצרת הצללה מפני קרני השמש ועמידה בפני גשמים ורוחות. אוהלי אבלים מגיעים במס’ גדלים ויש להתאים את האוהל לפי גודל השטח בו תרצו למקם את האוהל וכמות האנשים שצריכים  להגיע לנחם את האבלים. את סוכת האבלים מומלץ להקים קרוב לבית הנפטר במידה ואכן יש מקום, כך המבקרים לא יצטרכו לחפש את המקום בו יושבים שבעה.

 

מחיר סוכת אבלים להשכרה-

קיימות בשוק המון חברות וכל אחת מחיר אחר, רוב החברות בדר”כ מתמחרות את האוהל עם הציוד הנלווה בפנים וזאת כדי לנסות ולהוזיל עלויות לאבלים, ובכך ניתן להשכיר את הכול במקום אחד.

את המחיר קובעים בהתאם לגודל האוהל, מכיוון שהסוכה מיועדת לשבעה ותעמוד באותו מקום שבוע ימים יש לדאוג למקם את סוכת האבלים במקום בטיחותי ולחזק ככל שניתן.

לפני שאתם מבצעים את ההשכרה של סוכת האבלים ערכו סקר שוק, והשתמשו בשירותיה של חברה המתמחה לכך ולא בהכרח במחיר הנמוך ביותר שתמצאו.

ברוב החברות תמצאו גם ציוד נלווה כגון- השכרת כסאות, שולחנות, תאורה והגברה, כיסאות נמוכים או מזרונים לאבלים.

חשוב שתדאגו גם למזג האוויר בתוך האוהל, אם מדובר בימי הקיץ החמים תבררו כמה יעלה לכם גם מצננים להשכרה או מזגנים ניידים, בחורף תנורי אינפרא או פטריות חשמליות.

תשכירו רק מחברה שתתן לכם את כל היחס הדרוש, שתהייה סבלנית ואדיבה בתקופה הקשה עברוכם ותענה לכם לכל השאלות , והכי חשוב תהייה זמינה לכל שאלה במהלך השבעה .

 

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי