איך בוחרים אוהלים להשכרה

איך בוחרים אוהלים להשכרה

 

בין אם מדובר באירוע חורף או אירוע קיץ, אוהלים להשכרה הם בהחלט הבחירה הנכונה. במקור האוהלים שימשו את הבדואים בהגנה מהחום הכבד של המדבר, מוצר בהחלט חיוני אשר שימש גם כמחסה וגם כבית. החומרים שממנו מייצרים אוהל הם בדרך כלל יריעות בד או ברזנט אשר נמתחים בין 4 קצוות ונתמחים על ידי מוטות מתכת או בזמננו המודרני יותר ע”י עמודי במבוק המגיעים לגובה של מעל 4 מטר. ניתן למצוא שימוש נרחב באוהלים להשכרה כגון אירועים עסקיים פרטיים ואפילו לצערנו בימי אבל שבו מתרכזים אנשים תחת אוהל אחד. על ההיסטוריה של האוהלים ניתן להרחיב עוד רבות אבל אם תרצו מידע מקיף תוכלו למצוא פרטים מלאים בויקיפדיה.

אוהלים להשכרה במסיבות

 

ניתן למצוא אוהלים מעוצבים רבים במגוון רחב של אירועים כגון מסיבות בטבע. נהוג לאירועים מהסוג הזה להשתמש בבדי לייקרה מעוצבים בשלל צבעים וצורות הנותנים את מראה הוינטאז של חוגגי וודסטוק אשר במקור היו חוגגים ימים רבים בשטח עם מוזיקה טובה, וישיבה מרובת אנשים. אוהלים להשכרה מסוג “השאנטי” עם בד לייקרה יוקמו בדרך כלל ע”י מוטות מסוג במבוק ב -4 קצוות ומוט מרכזי גבוהה יותר גם מסוג במבוק אשר מטרתו לייצר גובה לשטח הפנים במסיבה. הבעיה בתפעול עצמי של ציוד מהסוג הזה הינה בשינוע שלו לשטח. שלא כמו הציליות שאפשר למקם אותם באמצעות מוטות ברזל המתחברים אחת לשנייה, מוטות הבמבוק גבוהים ומצריכים לוגיסטיקה אמנם לא מורכבת אך בהחלט צריך רכב המסוגל לבצע את השינוע של הציוד.

איזה אוהלים להשכרה קיימים ?

 

בשנים האחרונות עקב הביקוש ההולך והמתגבר לאירועים פרטיים וכמובן התפעול העצמי של הלקוח ניתן למצוא מספר רק של אוהלים לאירועים במידות שונות, אך ברוב המקומות גם להשכרה וגם למכירה נמצא 3 סוגים של אוהלים להשכרה:

1. ציליות (רשת הצללה)

2. אוהלים סגורים (אוהלי אבלים)

3. אוהלי לייקרה

כל אחד מהשלושה הינו שייך לתחום אחר, ומטרתו הינה לספק אופי שונה לאירוע. כמו כן לא מן הנמנע שכל אחד המשלושה יכול לספק ולהשלים את מטרתו של השני. לדוגמא ציליות- מטרתם בעיקר לסנן את השמש ולספק צל החסרון הוא ביופי המוצר לעומת אוהל הלייקרה אשר מגיע בדרך כלל בצבע לבן והוא בעל מראה אלגנטי יותר אך לא בעל אותו רמת סינון כמו הצילייה. כמו כן אוהלי אבלים יכולים לשמש גם למטרת ניחום האבלים אבל גם למטרת שמחות.

השימוש באוהלים נפוץ מאוד והיה נפוץ בעבר בימי קדם כיום המחירים נעים החל מ -300 ש”ח בדרך כלל להשכרת צילייה או לאוהלי לייקרה תלוי בגודל המוצר וכן ל -1000 ש”ח ומעלה לאוהלי אבלים. אצלנו בסאונדשיין דאגנו לספק מגוון רחב של אוהלים להשכרה במגוון גדלים ולכל כיס ככה שהלקוח יוכל לבחור בין לאסוף את הציוד בעצמו לבין ביצוע התקנה והובלה ע”י גורם חיצוני.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי