אוהלים לאירועים? לא יקר כמו שחשבתם

אוהלים לאירועים? לא יקר כמו שחשבתם

דמיינו מצב בו אתם מתכננים אירוע בשטח, עמלים כל כך, סידורים, בדיקות, כסף, זמן והמון כוח, ולבסוף אתם מקבלים באותו היום גשם מבול, רוח וסערה.
ווואו.. מה עושים עכשיו?
אז נכון לרבים ממכם תעלה לראש האופציה של השכרת אוהלים לאירועים, דבר שבהחלט יכול להיות פתרון נפלא ויעיל.
הבעיה היא שאצל המון אנשים ישנה תפיסה שגויה שאוהלים להשכרה זה דבר יקר, זה דבר לא כלכלי עד כדי כך שעדיף לדחות את האירוע למועד אחר או חלילה לבטל אותו.

חברים זה שטויות! אוהל זה לא דבר כל כך יקר, תתפלאו לגלות שישנם אפילו אוהלים בפחות מ-1000 ש”ח. וכן זה עם הובלה והרכבה עד אליכם!

אוהלים לאירועים – פתרון זול ומעולה

השכרת אוהלים זה תחום מאד גדול, ישנם המון חברות ועסקים שמציעות את הפתרון הכל כך פשוט והנפלא הזה בטווחי מחירים די גדולים ולכן חשוב מאד לבדוק את איכות האוהל עצמו ואת מצבו, איך לבחור אוהל מתאים לאירוע זה נושא בפני עצמו שגם עליו כתבנו מאמר מפורט (חפשו אותו בבלוג מאמרים שלנו).

לעתים נוכל למצוא דילים שווים של אוהלים המגיעים באותו מחיר עם תאורה ופתרונות חימום.
בדרך כלל מזמינים אוהלים בתקופות החורף הקרות ולכן נצטרך גם פתרון חימום לפנים האוהל.

פתרון החימום האידאלי ביותר לאוהלים זה השכרת תנורי חימום אינפרא אדום. ניתן לתלות אותם בצורה אסתטית בקודקוד האוהל, דבר שנותן לנו שני יתרונות משמעותיים.
דבר ראשון מקור החום בא ישירות מלמעלה ונותן פיזור נכון ומדוייק של החום על חלל האוהל, יש לשים לב שאם האוהל גדול יש צורך להוסיף עוד תנורי חימום.
דבר שני תלייה של התנורי חימום בקודקוד האוהל לא תופסת לנו מקום בחלל, תארו לעצמכם שהיינו צריכים לשים את התנור על סטנד שעומד על הרצפה, זה פשוט היה מפריע, לא נראה טוב וגם פחות יעיל ולכן ההיתרון הזה הוא כל כך משמעותי במיוחד כאשר המקום באוהל גם ככה לחוץ.

השכרת אוהלים לצורך קירוי שטחי חוץ קבועים / סגירת חורף

דבר נוסף שיכולים לשמש אותנו האוהלים להשכרה הם לצורך סגירות חורף של מקומות שבדרך כלל פתוחים בקיץ.
לצורך הדוגמא נוכל לקחת גן אירועים שבדרך כלל בקיץ פתוח וזה תחת כיפת השמיים אך בחורף אנו בדרך כלל רואים שדואגים שם לקירוי וזה בא לידי ביטוי פעמיים רבות באוהלים להשכרה מסוג P.V.C שמסוגלים להגן ולשמור בצורה טובה מפני גשמים ורוחות ומזג אוויר סוער באופן כללי.
מה גם שאוהלים איכותיים מסוג P.V.C יש להם אופציה להיות אטומים באופן מלא, דבר שיכול לשמור על החימום במידה ויש בתוך האוהל.
לצורך קירוי מקומות שהם פתוחים בדרך כלל ישנה אופציה ללכת על “השכרה לטווח ארוך” שאז המחיר הוא אטקטיבי יותר ויכול להיות שמקומות מסויימים יעדיפו לבחור באופציה הזאת לעומת אופציית הקנייה של האוהל.
יש לזכור שכאשר אנחנו שוכרים אוהל בדרך כלל לא נצטרך כלל להתעסק בבנייה ובפירוק של האוהל לעומת קנייה ששם סביר להניח שאנחנו נצטרך להתמודד עם האוהל לבד (אלא אם כן הזמנו שירות של הרכבת האוהל בשטח, ובפירוק נצטרך למצוא מישהו שיעזור לנו לפרק כנראה).

אוהלים להשכרה המשמשים לאיטום מקום לצורך הפעלת מיזוג קריר

דבר נוסף שיכול לשמש אותנו האוהלים להשכרה זה גם בקיץ, כאשר מזג האוויר קופח לנו על הראש וחם מאד, לעיתים אנחנו רוצים מאד לקיים את האירוע בשטח, בחוץ ולא בתוך מבנה ולכן פעמיים רבות נוכל לבחור באוהל שיפעלו בתוכו מזגנים על קור. הדבר אכן אפשרי באופציה של השכרת מזגניים ניידים, שאז אפשר לדאוג לאוהל קריר ונעים.

בקיצור, אוהלים לאירועים זה דבר פשוט נפלא והמון אנשים מזמינים אותו בלי שום קשר למזג האוויר, זה פתרון זול, יעיל ונפלא לכל מזג אוויר וגם סתם ככה בשביל לתחום מקום.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי