השכרת אוהלים לשבת חתן

השכרת אוהלים לשבת חתן

מזל טוב, התחתנתם, וישר אחרי חגיגות החתונה כמנהג היהדות נערכת חגיגת “שבת חתן” !

מדובר באירוע משמח שבו החתן והכלה הם אורחי הכבוד, וכל המשפחה והחברים הקרובים נאספים ביחד בדרך כלל בבית הכנסת ומתכנסים בתוך אוהל על מנת לערוך תפילות וסעודה לכבודם.

אירוע שבת חתן הוא אירוע שאינו מורכב עד מאוד, יחד עם זאת מדובר בכמות אנשים גדולה יחסית אשר נאספים יחדיו כדי לסעוד ולשמוח עם החתן והכלה. מכיוון שמדובר באירוע שנערך בשבת יש לוודא שמדובר בבית כנסת שקרוב לרוב האורחים במיוחד לשומרי שבת. היתרון בהשכרת אוהל לשבת חתן הוא בתנאי מזג האוויר וביכולת לכנס מספר אורחים רב יותר מאשר בתוך בית הכנסת. בין אם האירוע מתקיים בחודשי הקיץ או החורף הגשומים והקרים תוכלו לכנס כמות גדולה של אנשים בתוך האוהל. השכרת אוהל לשבת חתן מאפשרת להקים מקום מקורה אשר מאפשר לקרר או לחמם בהתאם למזג האוויר שבו נערך האירוע.

במידה ויש לכם את האפשרות לערוך את האירוע החגיגי בחצר הבית תוכלו לתחום את החצר באוהל מקורה ולדאוג לשים בתוכו פטריות חימום או תנורי אינפרא בימי החורף הקרים, או מאווררים להשכרה או באופציה של השכרת מצננים בימי הקיץ החמים.

אירוע מרווח ולא צפוף

ניתן לראות בשנים האחרונות שימוש נרחב בשרות של אוהלים להשכרה לשבת חתן. רוב בתי הכנסת הם קטנים ואינם מאפשרים לקבץ את רוב האורחים ביחד תחת מספר שולחנות ארוכים. האוהל למעשה מגדיל את שטח המקום ומאפשר לרכז מספר שולחנות ארוכים בכדי לספק את הסעודה. בנוסף אנו רוצים לייצר תחושה משפחתית וחמימה לקהל המוזמנים ככל שאפשר. נהוג למצוא ברוב בתי הכנסת בהם חוגגים את מצוות השבת חתן אוהל לבן, מידת האוהל תשתנה ממקום למקום כך שככל שגודל האוהל יהיה גדול יותר כך המקום יכיל כמות גדולה יותר של אנשים.

איך לבחור אוהלים להשכרה לשבת חתן ?

קודם כל מומלץ שאחד מבני המשפחה יטפל בנושא הזה ולא החתן או הכלה בעצמם, זה האירוע שלהם והם צריכים להיות במרכז העניינים, גם ככה ארגון החתונה היה עניין מורכב עבורם.

ישנם המון גדלים של אוהלים להשכרה החל ממידה 3X3 ועד מידות 5X12 ומעלה. עליכם לקחת בחשבון את גודל שטח בית הכנסת בו מתקיים האירוע או במידה והאירוע מתקיים בחצר המגורים עליכם למדוד את גודל השטח ולוודא שיש גישה נוחה לקהל המשתתפים. שאתם פונים לחברה אשר מבצעת השכרת אוהלים לשבת חתן עליכם לתת להם מידע מדויק ככל הניתן על תאריך האירוע, כמות המוזמנים, תנאי ההקמה במקום וכו’ וכל זה על מנת שיוכלו להתאים עבורכם את האוהל לאירוע.

רוב חברות השכרת האוהלים מחזיקות בציוד הנלווה כך שלמעשה הם יוכלו לדאוג לכם לציוד כגון: השכרת כיסאות ושולחנות, פלטת שבת, מיחם לפינת קפה, ציוד לאוכל ועוד.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי