השכרת גנרטור למסיבה

השכרת גנרטור למסיבה

 

עורכים אירוע ותקועים בלי חשמל?? באירוע בשטח אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא חשמל, ואחת הדרכים לספק מתח לשטח באופן עצמאי הוא בעזרת השכרת גנרטורים. תפקידו של הגנרטור הוא לספק מתח חשמלי אשר ישמש אותנו בסופו של דבר לביצוע האירוע או כל גורם אחר שבגללו התכנסנו. גנרטורים מגיעים במגוון הספקים החל מ 1000 וואט ונוכל למצוא גם בהספקים גדולים מאוד כ 200,000 וואט או בקיצור 200KVA. נוכל להתאים את הציוד הנדרש לפי כמות ההספקים העומדים לרשותנו, מדובר במתמטיקה פשוטה כאשר מחשבים את סך כל ההספקים וכך אפשר לדעת איזה סוג של גנרטור להשכרה אנו צריכים. לדוגמא אם עומד לרשותנו רמקול בהספק של 500 וואט, פרוזקטור בהספק של 500 וואט ומקרר בהספק של 2500 וואט אנו נצטרך גנרטור של 3500 וואט. טיפ חשוב מומלץ תמיד כאשר מבצעים בחירה של ציוד להשאיר בין 10-15% יותר בצריכה.

צריכים לבצע השכרת גנרטור ?

 

אמנם מדובר בכל זאת במנוע הפועל על 2 פעימות עם הזרקת דלק או בשפתו הפשוטה גנרטור פקפק אך בכל זאת בואו נשפוך מעט אור על הנושא: מדובר במנוע המונע על בנזין אשר בתוכנו יש מגנט המונע על סליל שתפקידו ניחשתם נכון להעביר זרם חשמלי. גנרטורים גדולים (תעשייתיים) לעומת זאת עובדים בצורה שונה, אספקת הדלק היא סולר והמנועים שלהם גדולים בהרבה יותר. השכרת גנרטור הנה דרך יעילה פשוטה וקלה גם בשינוע וגם במטרה שלשמה בוצעה ההזמנה. לעיתים בעלי מבנים או עסקים מוציאים כספים רבים על פרוייקטים אך לפתע נתקלים בבעיות לוגיסטיות או מנהלתיות אשר דורשות מהם לעכב את הפרוייקט דבר אשר גורר בעיות באספקת החשמל עקב חוסר באישורים מתאימים, כתוצאה מכך מוצאים עצמם בעלי הפרוייקט מחפשים פתרונות אספקת חשמל חלופיות ולפנות אל חברות אשר מספקות שירות השכרת גנטורים.

תמיד תקחו גנרטור לגיבוי

 

באירועים חשובים כגון חתונות, הפקות עסקיות פרוייקטים ממושכים תמיד אבל תמיד כדאי לבצע השכרת גנרטור לגיבוי, אז זה נכון שהגנרטור שנתנו לכם צריך לעבוד ולתפקד ללא חשש ולא צריכה להיות שום תקלה אבל בכל זאת גם רכב לפעמים נתקע באמצע הדרך, לא נרצה שבאמצע החופה המקום יחשיך או באמצע הריקודים האורחים יתקלו אחד בשני ובאמצע הניאום של המנכל המיקרופון יפסיק לעבוד והמצגת תחדל. גנרטור לגיבוי הנו פתרון חשוב להצלחת האירוע, לפעמים כדאי לשלם עוד כמה שקלים אבל תמיד לדעת שאנחנו יכולים להיות רגועים ושגם במקרה שתצוץ בעיה כלשהיא אנחנו ניהיה מוגנים.

לסיכום בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר אנשים אשר מחליטים לבצע את האירוע שלהם באופן עצמאי ולבחור את הציוד שלהם בעצמם. בחברת סאונדשיין אנו מספקים מגוון גנטורים להשכרה ברחבי הארץ , תוכלו למצוא אצלנו השכרת גנטור במרכז, בצפון ובדרום. הגנטורים שאנו מחזיקים עוברים תחזוק באופן שוטף ויוצאים לאירוע מגובים עם ציוד חלופי כדי שהאירוע שלכם יהיה ללא תקלות ויעבור בצורה הטובה ביותר.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי