השכרת דוכני מזון לאירועים, מה טוב ומה טעים?

השכרת דוכני מזון לאירועים, מה טוב ומה טעים

אם רוצים לתת חוויה טעימה באירוע, כדאי לשכור מכונות מזון. מי אמר שמכונות פופקורן, שערות סבתא ומכונת נקניקיות צריך לשכור רק באירועים לילדים? גם מבוגרים אוהבים מאוד לאכול לחמנייה עם נקניקיה חמה.
אילו עוד דוכני מזון אנחנו אוהבים באירועים? כל אחד מאתנו אוהב לגלגל תות או מרשמלו בתוך מפל שוקולד.
אולי מתחשק לכם אייס קפה או אייס וניל? באירועים של ילדים אפשר לראות מכונות להכנת ברד צבעוני וטעים.
ומה עם מכונות להכנת אוכל? אפשר להוסיף לתפריט בר הפתיחה מכונה להכנת נקניקיות. 

 

השכרת מכונת נקניקיות לאירועי גיבוש עובדים

החוויה הטובה באירוע לגיבוש עובדים, היא דווקא הזרימה החופשית והמשוחררת של העובדים בשטח. ככל שיש להם יותר זמן פנוי וחופשי לאכול ביחד ארוחה קלה בפינות ישיבה ולשחק בשחמט ומשחקי שולחן- כך נוצר הגיבוש האמתי בין העובדים. חלק מתחושת הגיבוש באירוע נוצרת דווקא אם חברים מוועד העובדים מכינים את האוכל בעצמם. לכן מומלץ מאוד לקחת השכרת מכונת נקניקיות לאירוע גיבוש עובדים, ולהכין במקום כריכים עם נקניקיות חמות, ירקות, חרדל וקטשופ.

למה כדאי באירוע לגלגל מרשמלו או תות בתוך מפל שוקולד?

אחת ממכונות המזון האהובות ביותר על אורחים באירועים, היא מכונה להכנת מפל שוקולד. ניסיתם פעם לגלגל מרשמלו או תות באמצעות מקל בתוך מפל שוקולד? אז אם חוויתם את החוויה הטעימה הזו בעצמכם- תדמיינו איזה פינוק ועונג יהיה לאורחים שלכם באירוע כאשר יעשו זאת בעצמם. איזה טעם של שוקולד תרצו במפל? באופן כללי, יש 3 סוגי טעמים נפוצים: שוקולד לבן, שוקולד חום, ושוקולד מריר.
אם אתם מארגנים אירוע לשומרי תורה ומצוות שמשלב גם מאכלים בשריים- תצטרכו לשים במפל שוקולד מריר פרווה. אפשר לגוון ולשים במפל להמסה בו זמנית קוביות של שוקולד חום, לבן ומריר. וכך יהיה לכם באירוע מפל שוקולד מגוון וצבעוני. 

ביום חם וקיצי כיף להתפנק עם כוס ברד קפוא!

בין אם אתם מארגנים יום כיף לילדים, ובין אם אתם מארגנים דווקא יום גיבוש חוויתי וכיף לעובדים- בחודשי הקיץ כדאי לשכור מכונת ברד! תתפלאו- אך גם מבוגרים אוהבים לשתות כוס ברד קרה וטעימה. בדרך כלל, ההבדל בין מבוגרים לילדים יהיה בהעדפות הטעם של הברד. ילדים קטנים אוהבים ברד בטעם פטל או ענבים. מבוגרים אוהבים להתפנק עם כוס אייס של קפה, שוקו קפוא או דווקא אייס וניל. 

האם אפשר להכין שערות סבתא בריאות יותר?

שערות סבתא הינן מאכל האהוב מאוד על הילדים. אולם לא כל כך על ההורים. אין ספק שהסוכר הלבן אינו מאכל בריא. אז איך אפשר להכין שערות סבתא בריאות יותר? אפשר לשים בתוך המכונה סוכר חום שנחשב לבריא יותר. ישנם חברות המייצרות גרגירי סוכר וממתיקים מלאכותיים. כך, שאפשר בהחלט להכין שערות סבתא שפחות מזיקות לשיניים ולגוף.
כיום כל אחד יכול בקלות רבה להכין שערות סבתא טעימות לכל השכונה במחירים מצחיקים, באמצעות השכרת מכונת סוכר ניתן להכין מקל סוכר בצורה מקצועית כמו שמכינים בכל דוכן ואפילו על הדרך תוכלו לחסוך עלויות משמעותיות.
כדי לקרוא עוד על מכונת סוכר לחצו כאן>

טיפים לשימוש במכונה להכנת הנקניקיות

אם אתם רוצים לפנק את האורחים באירוע בכריך מזין וטעים, כדאי לכם לשכור מכונת נקניקיות. זמן ההכנה שלהן על המכונה מהיר מאוד- 7 דקות בממוצע.
צריך לדעת מתי להוציא עם המלקחיים את הנקניקיות מהמכונה. מצד אחד חשוב שהן תהינה בשלות כמה שיותר וטעימות. אולם מצד שני לא היינו רוצים להוציא מהמכונה נקניקיות שרופות.
איזה גודל של נקניקיה אתם אוהבים? בדרך כלל, שמים באירועים את הגודל הסטנדרטי של הנקניקיות. אולם ידוע שככל שנקניקיה גדולה יותר, כך היא עבה וטעימה יותר.
לכן אם יש מספיק תקציב, מומלץ לקנות לאירוע נקניקיות עבות ושמנות.
כדי לקרוא עוד על מכונת נקניקיות לחצו כאן>

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי