השכרת מקרן ומסך לחתונה

השכרת מקרן ומסך לחתונה

אם אתם מחפשים להשכיר מקרן ומסך לחתונה אבל לא יודעים איך לבחור הגעתם למקום הנכון.

חתונה זה האירוע המרגש ביותר שיכול להיות, אתם מתחתנים ואתם רוצים שהאירוע יהיה מושלם. אתם רוצים להדהים את האורחים באירוע שלכם. כיום הטכנולוגיה היא כל כך מתקדמת כך שבאירוע עצמו בעזרת אפליקציה שמתממשקת תוכלו באמצעות המקרן להקרין את התמונות שהאורחים שלכם מצלמים באותו הרגע על גבי מסכי ההקרנה המצויים באולם. דבר נוסף, נהוג כמעט בכל חתונה להקרין בקבלת הפנים תמונות מיום הצילומים שצולמו במהלך היום לאלבומי התמונות ולהריץ מספר גדול של תמונות בלופ על גבי המסך.

להשכרת מקרן לחתונה יש חוקים משלו וניגע בזה בעוד כמה רגעים, איזה סוגי מקרנים מומלצים להשכרה והאם אפשר להשכיר מקרן לחתונה באופן עצמאי. אז מה עושים ואיך מצליחים להוציא את המיטב מהאירוע שלנו?

אז סגרתם את כל הפינות לאירוע שלכם, בחרתם אולם, צלם, תקליטן, עיצוב שולחנות ועד ההזמנות. ברוב אולמות וגני האירועים בארץ נושא ההקרנה מגיע כעסקת חבילה עם ההגברה והתאורה במקום, לרוב ידרשו מכם תוספת של כמה אלפים עבור המקרנים והמסכים המותקנים במקום וזה יהיה תנאי לביצוע העסקה אך יש לא מעט מקומות שאינם מכריחים את הזוג להשתמש בשירותי ההקרנה של המקום ומאפשרים לתת האופציה להביא בעצמם מקרן ומסך לחתונה.

מעוניינים לדעת עוד על השכרת מקרן ומסך ולראות את הדגמים שאנחנו מציעים? לחצו כאן עכשיו

איך בוחרים מקרן ומסך לחתונה ?

גם במקרה הזה עלינו להבין איזה ציוד אנחנו צריכים ומה המטרה שלו. אם אתם מתכננים הקרנה של מצגת או סרטון במהלך החתונה חשוב לשים דגש על איכות ההקרנה. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כמות המשתתפים, האם האירוע עולה על 100 איש או עובר על ה 400. לכל מקרן יש את עוצמת ההארה שלו ויש להתאים את מסך ההקרנה בהתאם לסוג המקרן שמציג. האם אנחנו מעוניינים בהקרנה אחורית על מנת שתהיה אסטטיקה? והמקרן והכבלים לא יפריעו לאורחים ?

לאירועים של עד 100 איש נהוג לרוב לבחור במסכי הקרנה בגדלים בסיסיים במידות של עד 2 מטר, כמובן ככל שכמות הצופים תגדל כך נצטרך להגדיל את גודל המסך ואפילו במידת הצורך להשתמש ב-2 מסכי הקרנה במידות גדולות של 3X4 בכל צד כמו שנהוג לראות בהופעות ומסיבות סיום של בתי ספר.

עוצמת הארה של המקרן או בשמה המקצועי לומנס מייצגת למעשה את  חוזק ואיכות מנורת ועדשת המקרן. ככל שמדידת נורת המקרן תהיה גבוהה יותר כך העוצמה והאיכות יהיו טובים יותר. כמובן שמקרנים מתקדמים התומכים בטכנולוגיות כגון FULL-HD , תלת מימד, לייזר וכד’ יהיו האיכותיים ביותר אך תג המחיר שלהם יהיה בהתאם.

תמיד תוכלו לפנות לחברת השכרת הציוד הקרובה לביתכם ולבקש שיתאימו לכם מקרן ומסך להשכרה לחתונה שלכם ואפילו לבקש מאחד החברים שיבצע את האיסוף וההתקנה על מנת להוזיל עלויות.

יש לזכור שברוב המקרנים כיום אין יציאה של סאונד ואם תרצו להשתמש בסאונד בעת הצגת מצגת או סרט בחתונה תצטרכו לקחת לדאוג גם לחבר את מקור המדיה שאותו אתם מחברים למקרן גם להגברה על מנת שיוכלו לשמוע את הסאונד של הסרט כמו שצריך, בשביל מטרה זו ניתן כמובן גם לבחור בשרות של השכרת ציוד הגברה.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי