השכרת מקרן לחתונות

השכרת מקרנים לחתנות

כמעט בכל חתונה ניתן למצוא סרטון אשר מוצג ע”י מקרן מובנה על גבי המסכים באולם האירוע. בדרך כלל כאשר הזוג נמצא ביום הצילומים לפני החתונה נהוג שהצלם מוריד לקובץ תמונות נבחרות להצגה מתוך יום הצילומים ומציג אותם על גבי המסכים. כך שברגע שהמשפחה והחברים נכנסים לאולם הם יכולים ליהנות מיקירי ליבם.

אך מה קורה כאשר ההקרנה הופכת להוצאה יקרה מידי?

רוב בעלי האולמות מתמחרים את עלויות המסכים כחלק מההגברה והתאורה דבר שגורר עלויות נוספות שמכבידות על הזוג, כך שהם מוצאים את עצמם עם הוצאה נוספת. הרי נהוג להקרין את הסרטונים והתמונות על גבי המסכים. ויהיו אפילו גני אירועים שיחייבו את הזוג במקרנים והמסכים המובנים באולם. אך לא בכל המקומות זהו המצב ולא כל בעלי האולמות דורשים מהזוג לשלם זאת אלא כתוספת לבחירתם.

אז איזה פתרון יכולים למצוא הזוגות??

ביצוע השכרת מקרן ומסך באופן עצמאי

בהנחה שהאולם אינו מחייב אתכם לשלם עבור המקרנים והמסכים המותקנים באולם אתם יכולים לבצע את השכרת המקרן והמסך בעצמכם. ישנם דגמי מקרנים להשכרה יומית שיתאימו בהחלט לחתונה. כמובן שיש לקחת בחשבון את כמות המוזמנים וגודל המקום. השכרת מקרן החל מ-2500 ANSI ומסך הקרנה בגודל 1.80X1.80 בהחלט יעשו את העבודה לאירוע קטן עד בינוני. ולאירועים גדולים יותר תוכלו בהחלט לשכור מסך הקרנה אחורי בגודל 3X4 לשמירה על אסטטיות כך שההקרנה למעשה תתקיים מאחורי המסך והמקרן אינו יצטרך להיות מלפנים.

השכרת מקרן ומסך לחתונה יהיו נפוצים יותר בחתונות שמתקיימות בטבע. חתונות בטבע למעשה דורשות הפקה מלאה החל ממקום האירוע, הציוד הנלווה, קייטרינג, פריסת חשמל וכו’. תוכלו להשכיר בעצמכם את מערכת ההגברה והתאורה, הגנרטור לחשמל, כיסאות ושולחנות, פינות הישיבה וממש לארגן ולתכנן בעצמכם את כל האירוע או להעסיק מפיק\ת חתונות שזה התפקיד שלהם לדאוג שהכל יהיה מושלם בדיוק כפי שאתם רוצים.

איך עובד השכרת מקרן ?

בין אם אתם החתן והכלה שרוצים שיקרינו להם בחתונה סרטונים מגניבים והתמונות שלכם ירוצו ברקע או אתם החברים שהכינו סרטון הפתעה לזוג, להשכיר מקרן לחתונה הוא למעשה תהליך די פשוט. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המקרן והמסך להשכרה שאתם רוצים מבין המבחר (במידה ואתם לא יודעים איזה סוג של מקרן ומסך אתם צריכים הנציג ימסור לכם את כל הפרטים כגון עוצמות הארה, גדלים שונים של מסכים, הקרנה אחורית\קדמית) לשריין את הציוד לתאריך שלכם ולבחור בין איסוף עצמי לבין הובלה והתקנה של המקרן והמסך בשטח.

במידה ואתם מעוניינים באיסוף עצמי מומלץ להגיע עם המחשב שעליו תתבצע ההקרנה על מנת לקבל הסבר על תפעול המקרן והחיבורים השונים ולהחזיר ביום למחרת. אם אתם מעוניינים בהובלה והתקנה של הציוד במקום, האיש הטכני יגיע עם הציוד יבצע את ההתקנה ויאסוף את הציוד בסיום האירוע.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי