כך פטריות חימום יסייעו לכם לקיים אירוע בצורה נעימה יותר

כך פטריות חימום יסייעו לכם לקיים אירוע בצורה נעימה יותר

שנת 1900 בעיירה בפולין. שלום החלבן רוצה לקיים את החתונה של הבת שלו בחודשי הסתיו בהם עדיין מזג האוויר סביר ולא יורדים שלגים. אולם בחוץ מזג האוויר קר. איך יקיימו את החופה תחת כיפת השמים? ולכן, התלבשו בני המשפחה ושאר בני העיירה במעילים הכי חמים שלהם, וכך החופה התקיימה תחת כיפת השמיים. כמובן, שלאחר החופה נכנסו בני המשפחה ותושבי העיירה לבית הכנסת לסעודה וריקודים. שם, כבר היה להם תנור דולק. וכך, הם יכלו לרקוד בנחת ולשמח את החתן והכלה. הריקודים והשמחה בבית הכנסת בעיירה בפולין נמשכו עד אור הבוקר. 

חתונה בחודש ינואר שנת 2020

אין ספק שחודש ינואר בשנת 2020 ייזכר כעידן של דבש ולוקסוס. עידן בו יכלו לערוך חתונות המוניות מבלי לשים מסיכה. הימים הטובים והתמימים לפני עידן הקורונה. אז בחתונה שלנו שעוד נערכה בגן אירועים, התקיימה החופה תחת כיפת השמים. האורחים יכלו עדיין לשבת לאכול סביב שולחנות בחוץ. וכמובן, גם הריקודים נערכו בחוץ. כאשר הגיעו האורחים לחתונה, קיבל את פניהם בר פתיחה מושקע. האורחים הסתובבו באוויר הפתוח בזמן קבלת הפנים עם הצלחות שהכילו נשנושים טעימים, ואכלו בנחת. לאורך כל החתונה האורחים לא סבלו מקור. ולמה? משום שברחבי השטח היו מפוזרות פטריות חימום המופעלות על בסיס גז. וכך, הרגישו האורחים אוויר חם ונעים וכלל לא סבלו מהקור.

חתונה בחנוכה שנת תשפ”א

אין ספק שהחתונות המצומצמות בשנת תשפ”א, היו שונות מאוד מהחתונות שנערכו שנה קודם לכן. החתונה לא הייתה המונית. היא לא התקיימה בגן אירועים אלא בחצר של בית פרטי. בסך הכל, 20 איש היו בחוץ, מקפידים על מרחק 2 מטר בין אדם לאדם. אכן, הביאו 10 איש הדרושים לעדים לקיום חופה יהודית כהלכתה, אולם העדים שלא היו מבין האורחים המוזמנים הלכו מיד לאחר החופה. 

אולם, החתונה הייתה עדיין שמחה. את השטח של חצר הבית עיצבו בצורה מרהיבה ומושקעת באמצעות סידורי פרחים ובלונים. אל החתונה הובא תקליטן שהקפיץ והרקיד את המשתתפים. ההורים של החתן והכלה דאגו לקנות ולחלק אביזרים זוהרים לרוקדים ולמשתתפים. כובעים זוהרים, מקלות, טבעות, ועוד. על הכובעים נרשם “מזכרת מהחתונה של…”. בקבלת הפנים, עברו שחקנים מחופשים שהצטלמו עם האורחים. כך, שבסוף האירוע חולקו המגנטים עם התמונות למשתתפים. האם האורחים בחותנה הרגישו קור? היה להם חם ונעים, משום שהורי החתן והכלה דאגו לשכור פטריות חימום לאירוע. וכך, הרגישו המשתתפים בחתונה אוויר חם ונעים.

חתונות בשנת 2022

יש תקווה קטנה באוויר שבשנת 2022 הכל יהיה שונה, הקורונה תיהיה לגמריי מאחורינו וקיום חתונות בהחלט יהיה אפשרי ברוב עם והדר ולכן זוגות רבים החלו לתכנן את חתונת החלומות שלהם ולדאוג לכל הפקת האירוע בצורה של אירוע גדול ושמח.
גם היום, חתונות בחורף בגן אירועים כמעט ולא יוכלו להתקיים ללא פתרונות חימום יעילים שיעזרו לאורחים שלכם להעביר את האירוע בצורה הרבה יותר נעימה, פתרון החימום היעיל ביותר הוא פטריית חימום על גז, עם יופי מרהיב וביצועים מעולים ניתן לסמוך על פטריות החימום שיתנו לכם אווירה חמימה ונעימה יותר.

מהו הסוד של פטריות החימום באירועים?

אין ספק שאורחים המשתתפים בחתונה בשטח פתוח בחודשי החורף, ירגישו קור אם לא ידלקו בשטח פטריות חימום. לעומת זאת, הם ירגישו אוויר חם ונעים כאשר פטריות החימום מפוזרות ברחבי השטח. מהו הסוד של פטריות החימום? מדוע הן מחממות כל כך? אש יוצרת חום גדול. בניגוד לאוויר החם והיבש שיוצר המזגן, מהאש נוצר אוויר חם מאוד, ונעים. לפטריות החימום יש דרגות שונות. בדרגה העוצמתית ביותר, נפלט אוויר חם מאוד.

קשה לוותר על אירוע בחוץ

למה מארגני האירועים מעדיפים להפיק אירוע בחוץ על פני אירוע באולם?
פעמים רבות, הפקת אירוע בחוץ הינה זולה יותר. לפעמים, אין צורך לשלם על השטח בו מופק האירוע, אלא רק על הוצאות ההפקה. בחוץ יש אוויר ותחושת מרחב. בשטח הפתוח אפשר להתפרס יותר. אולם, לאירועים המתקיימים בשטחים הפתוחים, יש את מגבלות מזג האוויר. בקיץ האוויר יהיה חם ויבש. לשם כך, על מארגני האירוע לשכור מצננים או מאווררים. בחורף, האוויר קר ויכול לרדת גשם. לשם כך, צריכים מארגני האירוע לשכור אמצעי חימום, ולפעמים אף לבנות אוהלים מיוחדים לאירועים כדי להגן מפני הגשם.

ההוצאה על פטריות חימום אינה יקרה!

ההוצאה על השכרת פטריות חימום איננה יקרה. עלות ההשכרה של פטריית חימום בודדת, נעה בין 240 ל400 ₪. בדרך כלל, שוכרים את פטריות החימום בחבילות. ככל שיש יותר פטריות חימום בחבילה, כך העלות של פטריית החימום בחבילה זולה יותר. החבילות נמדדות לפי כמות הפטריות. יש חבילות מינימליות של 2-3 פטריות חימום, ולעומתן חבילות של 10-15 פטריות חימום. נציגי חברת ההשכרה, מחשבים לפי שטח האירוע וכמות המשתתפים, כמה פטריות חימום צריך כדי שבאירוע יהיה חם ונעים.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי