כך תוסיפו יופי ונוחות לאירוע באמצעות פופים להשכרה

כך תוסיפו יופי ונוחות לאירוע באמצעות פופים להשכרה

“מתכננים אירוע בטבע וחושבים איך להושיב את האורחים שלכם בצורה נוחה עם מראה ייחודי וצבעוני? השכרת פופים לאירוע בהחלט יכולה לסגור את הפינה עבורכם”

 

הפופים מגיעים בשלל צבעים והישיבה עליהם נוחה, כפית ומרגיעה.

אם אתם חוגגים אירוע על דשא חול או פרקט ניתן לשים את הפופים מעל מחצלות שמגיעות בגדלים שונים (לצפייה במוצר השכרת מחצלות לחצו כאן…), סביבם לפזר גם שולחנות וכיסאות עץ נמוכים הנקראים ספסלי זולה למקרה שיש לכם קהל מבוגר שקצת יותר מתקשה בישיבה על הפופים .

השכרת הפופים מגיעה בשלל צבעים וניתן להשתרע עליהם בצורה הכי נוחה שיש .

בשנים האחרונות ניתן לראות את הפופים כמעט בכל אירוע, באירועי חברה ובאירועים פרטים .

הפופים מגיעים בגדלים וצורות שונות , מתאים במיוחד לאלו שלא אוהבים לרקוד ונהנים לשבת ולצפות מהצד או לאלה שרוצים להיזרק על כרית גדולה ונוחה במהלך האירוע 😉.

 

השכרת פופים לאירועים , איך תדעו לשלב את הצבע הנכון ?

אם לדוגמה אתן מתכננות מסיבת רווקות מטורפת על החוף מול השקיעה עם החברות הכי טובות תוכלו להשכיר פופים לבנים וורודים לשילוב מנצח .

הפופים להשכרה משתלבים עם כל ריהוט שתבחרו וניתן להניח אותם בכל מקום .

למסיבות רווקים בדרך כלל משכירים פופים לבנים וכחולים אותם מניחים על המצלות לצד ספסלי הזולה.

באירועים בהם יש ילדים לרוב משכירים פופים במספר צבעים שונים ומפזרים אותם במתחם האירוע אותו הגדרתם מראש, הילדים נהנים מישיבה נוחה ונעימה .

תוכלו לשלב באירוע יחד עם הפופים גם כריות להשכרה, המגיעות במס’ גדלים וצבעים שונים .

 

השכרת פופים לאירועים בקלות ובמהירות !

כיום קיימות בשוק לא מעט חברות המשכירות פופים לאירועים.

המחירים נעים בין 25-50 ₪ להשכרת פוף, תלוי בגודל הפוף.

אם אתם חוגגים אירוע חד- פעמי מומלץ להשכיר את הציוד ולא לרכוש אותו , העלויות יותר זולות ואין צורך לדאוג למקום כדי לאחסן את הציוד מה גם שלא תצטרכו להתעסק בניקוי הפופים עצמם, ידוע שחברות השכרה מתעסקות בין היתר בעניין של פופים להשכרה גם בכביסת הבדים של אותם הפופים.

עלויות רכישת הפוף גבוהות הרבה יותר מההשכרה, רכישה של פופים יכולה לנוע בין 200-700 ש”ח, תלוי באיזה פוף מדובר.

 

איך תדעו כמה פופים תצטרכו לאירוע?

לא כל המוזמנים צריכים לשבת על הפופים , המטרה בהשכרת הפופים מעבר לישיבה הנוחה היא המראה הססגוני והמגוון. כדי שהאירוע יראה מושלם וכולם יוכלו לשבת בצורה נוחה ואף אחד לא יישאר ללא מקום ישיבה תוכלו לשלב גם שולחנות וכיסאות עץ נמוכים וכיסאות פלסטיק.

כך תוכלו להבטיח שאף אורח לא יישאר לעמוד, כל זאת במידה ואתם מחפשים שכולם ישבו אך לרוב אנשים רבים ששוכרים פופים לאירוע מייעדים אותה לצורך ישיבה אלטרנטיבית, מה שאומר שכמות מקומות הישיבה לא צריכה לכלול את כל המשתתפים באירוע אלא זה נועד רק על מנת לתת פינה קטנה ונחמדה למי שרוצה לשבת ולנוח ולהתנתק לרגע מעיקר האירוע.

פינה קטנה של פופים באירוע יכולים לשמש גם כפינת עישון מגניבה לאירוע שלכם, לא שאנחנו מעודדים לעשן כן? אבל זה יכול להיות אחלה חלופה לשולחנות וכסאות אחרות לפינת העישון.

 

מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים פופים להשכרה ?

האירוע שלכם הוא הדבר החשוב ביותר עמלתם עליו רבות ובוודאי לא תרצו שהאורחים יגיעו וישבו על ציוד מלוכלך , הכול חייב להיות מושלם ונקי.

נכון שכנראה ברוב החברות הפופים מושכרים בתדירות גבוה , אך חשוב שתוודאו כי הציוד מגיע נקי ללא כתמים או קרעים.

החברה ממנה אתם משכירים את הפופים צריכה לכבס את הבדים או להחליפם בתדירות גבוהה וזו צריכה להיות אחת השאלות העיקריות שלכם במסע לבחירת פופים לאירוע שלכם.

וכמובן כמו שקיבלתם את הציוד נקי כך אם צריכים לדאוג להחזיר אותו 🙂

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי