אירועים קטנים דורשים התארגנות מתאימה – כך תכינו את המקום לאירוע המושלם

אירועים קטנים דורשים התארגנות מתאימה – כך תכינו את המקום לאירוע המושלם

הדרך בה אנחנו חוגגים אירועים השתנה ואיתה ההתארגנות שלנו. לאחרונה אפשר לראות יותר אירועים שמתקיימים בחצרות הבתים, באזורים שמותר לקיים אירועים בטבע וכל זאת עם קהל מצומצם אך קרוב לחוגגים. גם אירועים קטנים יכולים להיות מושלמים ואתם יכולים לתת את הטאצ’ המיוחד שלכם. בכתבה זו נתמקד ביצירת המקום המושלם לאירוע וניתן לכם טיפים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי רגיל.

חצרות בתים, גנים גדולים ופארקים פתוחים הפכו לאחרונה למקומות הטובים ביותר לחגוג בהם אירוע. בין אם מדובר על חתונה קטנה, בר או בת מצווה ובין אם מדובר בשבת חתן, אנשים עומדים להגיע אל המקום ומצפים לחגיגה. המראה הראשון עם המקום ישפיע מיד על מצב הרוח ואתם יכולים לשדרג אותו בעזרת הציוד הנכון.

לא במקרה ישנם אולמות וגני אירועים שהרי לא כל שטח מיועד לקיים בו אירוע. רגע לפני שתזמינו את האורחים, כיבוד ואת הציוד שנדבר עליו בעוד רגע, מומלץ שתבדקו כי המקום אכן יכול להתאים לאירוע שאתם מתכננים. חשוב שתהיה גישה נוחה למקום כולל שביל הליכה או מדרגות בטוחות וכדאי שתהיה חניה בסביבה כך שהאורחים לא יצטרכו להתעסק בחיפוש והליכה ארוכה. תרצו ככל הנראה שיהיה חשמל במקום ואם לא תוכלו לשכור גנרטור, אך בכל מקרה תצטרכו שתהיה לכם דרך להפעיל את מערכת ההגברה, לחמם או לקרר את המקום ולהאיר אותו.

טיפים להפיכת כל שטח למקום מושלם לאירוע

היום אפשר להפוך כל שטח למקום מושלם לאירוע בעזרת הציוד המתאים. פנינו לחברת סאונדשיין המתמחה בהשכרת אוהלים לאירועים וציוד וקיבלנו מהם את הטיפים הבאים:

• הגנו על האורחים שלכם

אתם רוצים להפוך את מקום האירוע למיוחד ואולי גם לתחם אותו. שירותי השכרת אוהלים לאירועים מאפשרים לכם להגן על האורחים מפני השמש או הגשם. האוהל יכול להגיע בגדלים שונים ולייצר מתחם אירוע גם במקומות לא סטנדרטיים. ברגע שהמקום סגור אפשר גם לקרר או לחמם אותו, בהתאם למזג האוויר. בתוך האוהל יכולים להיות כיסאות, שולחנות, גופי תאורה יפיפיים ואפשר להקים את מערכת ההגברה בפנים. בתכנון מקדים אפשר להפוך את אוהל האירועים למיוחד לא פחות מכל גן ואולם.

• בחרו בצבעים מיוחדים

צבע יכול לשנות את האווירה במקום ואתם תופתעו לגלות עד כמה הוא משמעותי. בחרו לעצמכם צבעים מובילים אשר ישמשו אתכם כדי להפוך את האזור ליחיד ומיוחד. עליכם לבחור את צבעי המפות של השולחנות, סוג וצבעי הפרחים אם תרצו להוסיף, תוכלו לשלב גם נרות צבעוניים או בלונים ועוד שלל אלמנטים שיוסיפו למקום מראה ייחודי. הצבע יעשה הבדל משמעותי והוא יכול להפוך כל אוהל לאירועים לאזור חגיגי.

• בדקו מוצרים משלימים לאירוע

השכרת אוהלים לאירועים הופכת את החיים של החוגגים לפשוטים יותר ובמיוחד בתקופה זו אך האוהל בפני עצמו לא ייראה חגיגי ולא תמיד יספיק כדי לבלות בו את האירוע המיוחד שלכם. חשבו על מערכת הגברה, שולחנות, כיסאות ואם צריך גם מצננים או כיפת חימום. האורחים שלכם יכולים להרגיש שהם נמצאים במבנה יפיפה גם כשמדובר באוהל שמוקם במיוחד עבורכם בחצר.

• חפשו ספק מקצועי

נקודה זו חשובה עבור האירוע שלכם. אתם לא רוצים לעבוד עם ספקים רבים אלא לצמצם את התקשורת ולעבוד מול גורם שיוכל לדאוג לכם לפני, במהלך ולאחר האירוע. בדקו האם החברה יכולה להוביל את האוהל, להקים אותו, להביא את הכיסאות והשולחנות ולחבר את מערכת ההגברה עבורכם. אין כל סיבה שאתם תעשו בעצמכם את כל הסידורים ובוודאי לא באירוע שלכם. כמו כן, בדקו שהחברה ממנה תשכרו את ציוד האירועים תגיע לפרק ולקחת את כל הציוד.

נכתב בשיתוף חברת סאונשיין, השכרת ציוד לאירועים

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי