כך תתכננו חתונה בצל הקורונה – גם בחורף

אומרים לנו שממש בקרוב יהיו חיסונים לקורונה ואנחנו יכולים רק לקוות שהאירועים יחזרו לשגרה. עד שזה יקרה, חתונות ימשיכו להתקיים, רק במתכונת מצומצמת. בכתבה זו נדריך אתכם כיצד לקיים אירוע חורפי בצל הקורונה. לשם כך פנינו לסאונדשיין, מומחים בתחום השכרת ציוד לאירועים ושמענו מהם על הפתרונות שכולנו נרצה להשתמש בהם.

האתגר המרכזי של אירועי הקורונה בחורף הוא ללא כל ספק מזג האוויר. אמנם החורף הישראלי אינו קשוח כמו זה שבאירופה אך הוא לא נעים ויכול להרוס את המסיבה. כיוון שבתקופת הקורונה יותר אירועים מתקיימים בחוץ, חשוב לדאוג מבעוד מועד לפתרונות חימום והגנה שיאפשרו לכל האורחים ליהנות וכמובן, לחוגגי האירוע להרגיש הכי בנוח עם המקום אותו בחרו.

לבחור את המקום המתאים לחתונה

השלב הראשון בתכנון החתונה הוא בחירת המקום לקיים אותה. אפשר לקיים אותה בחצר הבית של ההורים ואפילו בחצר הבניין אם כל הדיירים מסכימים לכך. חשוב מאד לדאוג שיהיה מספיק מקום לכל המוזמנים וכי אפשר יהיה לעמוד או לשבת במרחק זה מזה. כיוון שמראש מספר המוזמנים צפוי להיות מצומצם אפשר למצוא יותר רעיונות ומקומות לחגוג בהם.

היום ישנם אנשים אשר נרתמים למען המתחתנים ומציעים את הגינה שלהם לאירוע. כמו כן אפשר לחפש אחר גנים שמאפשרים לשכור את המקום כשבאחריות המתחתנים לדאוג למרחב ולארגן אותו לקראת האירוע. חשוב לשים לב כי בכל אירוע יש צורך במספר אלמנטים זמינים ובהם נקודות חיבור לחשמל, אפשרות למים זורמים לצורך שטיפת ידיים ושירותים. אלו דברים בסיסיים שהאורחים יצטרכו להשתמש בהם בכל מקרה במהלך האירוע.

נקודה נוספת שכדאי לשים לב אליה בבחירת המקום היא הנגישות אליו והיכולת לעמוד בו. אם בקיץ אפשר לבחור בכל חצר כאזור מושלם לחתונה, בחורף יש לזכור כי אדמה חשופה עלולה להיות בוצית וכמובן אם המקום אינו מיושר יהיה קשה מאד להעמיד בו כסאות ושולחנות. חתונות קטנות הן לא פחות חווייתיות מאלו הגדולות ולכן יש לחשוב על האורחים, היכן הם ישבו ולדאוג שיהיה להם נוח במהלך האירוע.

במקרה של אירוע חורף חשוב כמובן לזכור שהקור עלול להשפיע על מצב הרוח ולקצר בצורה משמעותית את הבילוי. פתרונות חימום מתאימים כדוגמת פטריות חימום יפתרו את הבעיה והם יוכלו להפוך כל אזור לנעים הרבה יותר. כיוון שהפטריות יכולות להתבסס על חשמל או גז אפשר לבחור בפתרון הנכון ביותר בהתחשב בתשתית במקום (במקרה של גז החיבור הוא לבלון נייד ולא למערכת בסביבה).

טיפים להכנת מקום החתונה

לאחר בחירת מקום החתונה אפשר להתחיל להכין את המקום ולשם כך הצטיידנו במספר טיפים מאנשי המקצוע המנוסים של חברת סאונדשיין.

טיפ ראשון – זכרו כי זהו אירוע החלומות

בין אם האירוע חורפי או קיצי, גדול או קטן, הוא עדיין אירוע החלומות. את התקופה אי אפשר לשנות ואת הקורונה אנחנו לא יכולים להעלים פתאום. לכן, בתכנון חתונה בחצר, בגינה ובחוץ יש לזכור כי עדיין מדובר על אירוע החלומות ולכן המקום יכול להיראות בהתאם. היום ישנם שלל פתרונות לעיצוב החלל החיצוני ואפשר להביא כל ציוד שרק תרצו. אתם יכולים להתגבר על הקור באמצעות פטריות חימום ואפילו להקים אוהל פרטי לאירוע המיוחד שלכם.

טיפ שני – דעו כי כל מה שנראה כבעיה כנראה ניתן לפתור

קל לראות את הבעיות ובמיוחד בתכנון אירוע בצורה שאינה שגרתית. על אף שהקורונה פה כבר כמעט תשעה חודשים למעטים בלבד יש ניסיון עם ארגון חתונה חורפית בחוץ. לכן, חשוב שתזכרו כי גם לבעיות גדולות יש פתרון ואתם יכולים לפנות למומחים בתחום כדי שיעזרו לכם לראות את האפשרויות העומדות לרשותכם. אתם יכולים להביא כסאות, שולחנות, פינות ישיבה, תנורים, פטריות חימום, מערכת סאונד ועוד ציוד שישנה ליום אחד את המקום.

טיפ שלישי – הצטיידו בצורה חכמה

כשמדובר באירוע קטן שמתקיים בחורף העלות צריכה להיות בהתאם ולכן תרצו להצטייד בצורה חכמה ולבחור את נותני השירות בקפידה. אתם יכולים למצוא את כל הציוד שתצטרכו תחת קורת גג אחת עם אפשרות למשלוח, הפעלה של הציוד, הדרכה וכמובן פירוק הציוד והובלתו בחזרה. האירוע שלכם עומד להיות יחיד ומיוחד ועכשיו רק נותר לכם לפנות לאנשים הנכונים שיעמדו לרשותכם.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי