מדריך יעיל וקצר לתפעול ובחירת מצננים

מדריך יעיל וקצר לתפעול מצננים

מצנן הוא אחד מפתרונות הקירור הפופולאריים הקיימים היום, כמעט בכל אירוע המתקיים בימי הקיץ החמים ובעיקר במקומות פתוחים תחת כיפת השמיים בהם יש לחות גבוהה תוכלו לראות את המצננים פועלים ומקררים את האוויר החם. אז מהו בעצם מצנן? איך מפעילים אותו ולמי הוא מיועד? הכנו עבורכם מדריך שיעזור לכם לבחור את המצנן הנכון ולהפעילו בקלות ללא ידע מקצועי קודם. 

מהו בעצם מצנן ?

המצנן הוא מכשיר שמטרתו להוריד את הטמפרטורה באוויר הפתוח ולצנן את האוויר החם, פועל בעזרת חיבור לחשמל ומים.

למצנן מערכת מים סגורה שמחוברת למשאבה פנימית שמרטיבה את הפדים שנמצאים בתוך המצנן, למצנן מיכל מים אותו יש למלא בתחילת האירוע ובעזרת המאוורר שנמצא בתוכו מזרים האוויר רוח קרה וצוננת שמצליחה להוריד את הטמפרטורה בכמה מעלות טובות. בעזרת הורדת הטמפרטורה האורחים ירגישו הרבה יותר נעים במהלך האירוע גם במקומות פתוחים. המצנן חסכוני בחשמל ומפחית עלויות חשמל גבוהות.

המצנן נוח וקל לשינוע הן בעזרת משקלו הקל (כשהוא ללא מים) והן בעזרת הגלגלים שיש כמעט לכל מצנן בשוק, אודות לגלגלים אפשר לנייד את המצנן לכל מקום שתרצו.

 

מה ההבדל בין מצנן למזגן?

המצנן מיועד לשטחים פתוחים וחצי פתוחים והמזגן מיועד רק לשטחים סגורים כמו אולמות וכו…

המצנן חסכוני בחשמל לעומת המזגן, התקנת המצנן פשוטה כל כך וכל אחד יכול לתפעל אותו ללא כל בעיה. כל שצריך הוא לחבר אותו לחשמל ולמלא את המיכל במים כדי לקרר מהר יותר את השטח ניתן לשים במיכל גם קוביות קרח. את המצנן תוכלו לפזר במספר מקומות שונים בחלל ועיקר במקומות אותם תרצו לקרר.

בנוסף לתפעול הקל של המצנן הוא גם קל לשינוע תוכלו להזיזו במהלך האירוע ממקום למקום ללא כל בעיה. מומלץ לשים באזורים אותם תרצו לקרר, כמו למשל רחבת ריקודים, ליד מקום החופה ועוד כל מיני מקומות מרכזיים.

את המצנן ניתן להשיג בקלות רבה דרך חברה להשכרת ציוד לאירועים ע”י שירות פשוט וקל הנקרא השכרת מצננים לאירועים.

 

כמה עולה להשכיר מצנן לאירוע?

השכרת המצנן יכולה לעלות בין 200-500 ₪, תלוי בגודל המצנן אותו תצטרכו לאירוע. למצננים יש מספר גדלים אותם ניתן לבחור לפי גודל השטח אותו תרצו לצנן וכמות המוזמנים לאירוע.

החברה ממנה תשכירו את הציוד בוודאי תשאל אתכם היכן מתקיים האירוע, כמות מוזמנים, גודל השטח ומהם האזורים אותם תרצו לקרר. לפי זה ידעו להתאים עבורכם את כמות המצננים הנדרשים לאירוע. רוב החברות המתמחות בתחום בוודאי יציעו לכם חבילות אטרקטיביות לפי כמות המצננים הדרושה הכוללת הובלה והתקנה עד מקום האירוע ובכך תוכלו לחסוך גם בעלויות.

 

מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים מצנן לאירוע?

אחרי שערכתם סקר שוק לגבי מחירי המצננים, חשוב מאוד גם לבדוק את אמינות החברה ממנה אתם משכירים את הציוד. האירוע שלכם צריך לעבור בצורה הטובה ביותר ללא תקלות. בדקו חוות דעת על החברה, או קבלו המלצות ממכרים שהשכירו בעבר ציוד זה. לאחר שבדקתם וקבלתם הצעת מחיר שמתאימה עבורכם, בקשו גם מספר טלפון של איש טכני לכל תקלה שתהייה במהלך האירוע בתקווה שלא תצטרכו להשתמש בטלפון זה. העיקר שהכול יעבור בצורה הטובה ביותר!

איך תוכלו לדעת כמה מצננים אתם צריכים לאירוע ובאיזה עוצמה?

בחירת עוצמת המצנן תלוי בעיקר בגודל השטח אותו תרצו לקרר, בדרך כלל כל 1000 מק”ש יספיקו לבערך כ-6.5 מ”ר, כל לדוגמה שלשטח של 70 מ”ר יוכל להספיק לכם גם מצנן אחד בעוצמה של 12,000 מק”ש.

לעיתים יש צורך במספר מצננים ולא רק ביחידה אחת וזאת בהתאם לגודל השטח ולכמות האנשים המשתתפים באירוע שלכם, אם מדובר על שטח של 100 מ”ר ומעלה מומלץ לקחת לפחות שני מצננים, קל וחומר בשטחים גדולים יותר, ככל שהשטח גדול יותר כך תצטרכו מצנן אוויר גדול יותר כמו בנתון שהבאנו לעיל (1000 מק”ש = בערך 6.5 מ”ר).

אם האירוע יהיה עם הרבה אנשים ובצפיפות יחסית גבוה יש לשקול להביא יותר מצננים אף אם המצנן מוגדר כביכול לגודל השטח, וזאת מהסיבה שברגע שיש אנשים רבים שחוסמים את זרימת האוויר של המצנן יש צורך במספר מצננים על מנת שתיהיה פריסת אוויר שווה לכל שטח האירוע.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי