מה חשוב לדעת על השכרת מכונת סוכר?

מה חשוב לדעת על השכרת מכונת סוכר?

חוגגים אירוע ורוצים לשלב משהו מתוק וטעים? מכונת סוכר להשכרה הנקראת גם “שערות סבתא” תעשה עבורכם בדיוק את העבודה.

המכונה מתאימה לכל אירוע בו נמצאים גם ילדים וגם מבוגרים.

כולם אוהבים את הטעם המתוק והאהוב.

המכונה מוסיפה לאירוע עוד משהו מיוחד והופכת אותו לאירוע הרבה יותר כיפי ומהנה.

מדובר במכונה שמאוד קלה לתפעול, לא מצריכה שום ידע קודם ונכנסת בכל רכב פרטי.

מכונת הסוכר מייצרת עד 3 מקלות גדושות בדקה.

את המכונה ניתן לראות בימי הולדת/ פסטיבלים /פסטיבלים/ בת-בר מצווה/ ימי גיבוש של עובדים ועוד… כמובן שילד זה ניתן לשלב מכונות מזון נוספות כגון – מכונת פופקורן, תירס, מפל שוקולד.

 

איך עובדת מכונת סוכר להשכרה?

 

המכונה היא מכשיר חשמלי שעובד באמצעות גוף חימום פנימי, את הסוכר שופכים לתוך הכוס הפנימית, גוף החימום ממיס את הסוכר ובאמצעות תנועות סיבוביות יוצא הסוכר כשערות.

ניתן לשים סוכר רגיל, סוכר חום או סוכר צבעוני עם צבעי מאכל.

את המכונה מחברים לחשמל ומדליקים ע”י לחיצה על 2 כפותרים הנמצאים מקדימה של המכונה, מתג ההפעלה ומתג החימום. במידה ואתם נמצאים בשטח ניתן להשכיר גנרטור להשכרה וע”י כך להפעיל את המכונה.

כאשר מסיימים עם השימוש במכונה יש לכבות את כפתורים ולבצע ניקוי לפני החזרתה לחברה ממנה השכרתם את המכונה. חשוב להחזיר את המכונה נקייה בדיוק כמו שקיבלתם אותה .

כמובן שבכל מקרה חברת ההשכרה מבצעת ניקוי ייסודי אחרי כל השכרה ושימוש במכונה.

 

השכרת מכונת סוכר איך זה עובד?

 

כאשר אתם משכירים מכונת סוכר, חשוב מאוד לוודא שהמכונה מגיעה נקייה, לא תרצו לקבל מכונה שלא עברה ניקוי במיוחד שמדובר בסוכר שהוא דביק.

בעת ההשכרה כאשר תגיעו למחסני החברה לאסוף את הציוד תעברו הדרכה מסודרת על תפעול המכונה. וודאו כי המכונה עובדת בצורה תקינה ללא כל תקלות.

בקשו מהאיש הטכני אשר מסביר לכם על תפעולה לנסות בעצמכם לבצע את פעולת ההפעלה של המכונה וכך תדעו שהבנתם בצורה ברורה כיצד להשתמש במכונה. תוכלו כמובן גם לצלם סרטון הסבר קצר בו האיש הטכני מסביר לכם על התפעול.

וודאו שיש לכם מענה מקצועי בשטח במידה ונתקלתם בבעיה במהלך האירוע.

במידה ומדובר באירוע קטן בו מס’ המשתתפים לא רב מומלץ לבצע השכרת מכונת סוכר אחת ולא כמה. אך אם מדובר באירוע גדול כמו פסטיגל/פסטיבל ימי גיבוש, מומלץ להשכיר מס’ מכונות סוכר ואיש צוות ליד כל מכונה.

זאת כדי למנוע עומס והמתנה עבור האורחים.

 

איזה ציוד נלווה צריך בעת השכרת מכונת סוכר?

 

כשאתם מבצעים את ההשכרה התשלום הוא עבור המכונה בלבד, רוב החברות לא נותנות עם המכונה מקלות סוכר ואת זה תצטרכו לרכוב בנפרד. אז לפני שאתם משכירים את המכונה בדקו האם מהחברה בה אתם משכירים את המכונה ניתן גם לקנות מקלות סוכר.

אין סיבה שתמצאו את עצמכם מתחילים לחפש מקלות סוכר בחברה אחרת.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי