מייצרים אווירה עם רמקולים לאירועים והופעות

מייצרים אווירה עם רמקולים לאירועים והופעות

קול הוא הכלי החשוב ביותר להעברת מסרים שיש לנו כבני אדם. אנו מדברים, שרים ומנגנים על מנת לתקשר זה עם זה על בסיס יום יומי. דווקא באירועים רבי משתתפים עומדת בפני המפיקים והמארגנים התמודדות בהעברת הקולות המיוצרים על הבמה. עם בעבר הופעות הסתמכו על אקוסטיקה של מבינים על מנת לגרום לכל הקהל לשמוע, כיום כמויות האנשים לא מאפשרות זאת והמארגנים חייבים להיעזר בציוד הגברה מקצועי. לכן אין מנוס מהשכרת רמקולים בגדלים ובצורות שונות כדי לאפשר לכל קהל השומעים לקחת חלק באירוע. מסיבות, הופעות וטקסים לא יכולים להתקיים ללא הגברה איכותית ומתאומת מראש. אבל איך כדאי לבחור את ציוד ההגברה המתאים? ובאילו אירועים נדרש להשכיר ציוד הגברה?

מתי כדאי להשכיר ציוד הגברה?

נכון ליום אירועים רבים דרושים שימוש ברמקולים ומגברים. אולם בין השימושים הנפוצים יותר בתחום ציוד הגברות הקול ניתן למצוא:
1. הופעות וקונצרטים – כיום מתקיימים בישראלים מופעים בסדרי גודל עצומים. לא ניתן למלא את פארק הירקון מבלי לחשוב על פתרונות שמע לכל המשתתפים בהופעות הגדולות של הקיץ.
2. טקסים – בין אם בבית הספר, בחברות פרטיות ובמוסדות ממשלתיים. כל טקס שכזה חייב בציוד הגברה איכותי שיעביר את הטקס בצורה מלאה ומכבדת.
3. פסטיבלים ואירועי ספורט – אי אפשר להזניק את מרוץ עירוני מבלי להשתמש ברמקולים, בדיוק כפי שלא ניתן להנחות פסטיבל בלי שכל הקהל ישמע את המתרחש על הבמה.
4. מסיבות – במסיבות, בחתונות ובשמחת אחרות אתם רוצים להגביר את המוזיקה ולייצר אווירת חגיגה שמחה במיוחד.

תנכון מוקדם של הבמה והסביבה

עוד לפני יום ההופעה אתם רוצים להכיר את אזור המופע כדי להתאים את ציוד ההגברה למיקום. באולמות סגורים חשוב להבין מה רמת האקוסטיקה ואיך קירות המבנה מחזירים את הקולות לחלל החדר. לעומת זאת, באירוע המתנהל תחת כיפת השמיים, לא ניתן לשלוט בתנודות הקול ולכן מראש משקיעים יותר בהתקנת רמקולים ומגברים. לאחר שבחנתם את האקוסטיקה, אתם צריכים להחליט היכן למקם את המגברים והרמקולים בחלל. מיקום הציוד לוקח בחשבון שני גורמים: האחד הוא הפצת הקול לקהל הצופים. אתם רוצים שכל אחד מיושבי הקהל ישמע את המתרחש על הבמה בצורה מושלמת. ואולם, רצוי לקחת בחשבון את המיקום של הציוד. שמרו על זוויות הראיה של כל הצופים ומקמו את הרמקולים והמגברים במקומות שלא יפריעו לצפייה במופע.

כל תהליך התכנון וההפקה של אירועים בסדרי גודל עצומים אלו דורש ידע מקצועי משולב. גם בתחום הסאונד וגם בתחום ההפקה. לכן, אתם רוצים לשלב כוחות ולצרף לצוות המפיקים גם צוות מקצועי אשר יכול לחוות דעתו על הניהול האומנותי של האירוע ולהביא לקהל את התוצר המוגמר המושלם. במקרים מסוג זה, חברת השכרת ציוד ההגברה יכולה לתת את המענה המקצועי המתאים ביותר. החברה מזהה את נקודות התורפה של מתחם האירוע, ממקמת את הציוד הנדרש בצורה אידיאלית לשטח ובמידת הצורך מבצעת תיקונים ושיפורים עוד לפני המופע עצמו. לצד זאת, החברה מספקת בדיוק את כמות המגברים והרמקולים הנדרשת ביחס לקהל הצפוי, עם מגוון רחב של רמקולים שקועים ומסורתיים אשר נותנים מענה לכל כלי מוזיקלי וזמר שנמצא על הבמה. עבודה מקצועית טרם תחילת האירוע תביא את שכרה במהלך המופע עצמו וגם לאחריו. כאשר קהל הצופים יקבל מופע ברמה גבוהה, ללא תקלות או בעיות, התגובות החיוביות יהיו האסמכתא הטובה ביותר להצלחתכם כזמרים ומפיקים של ההופעה. וזו בעצם ההצלחה האמיתית שלכם.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי