מצננים להשכרה – יתרונות, מחירים ומידע נוסף

השכרת מצננים - יתרונות, מחירים ומידע נוסף

ימי הקיץ החמים הגיעו ואיתם האירועים, אם אתם מתלבטים איך להעביר את האירוע בצורה הטובה ביותר גם שחם בחוץ ולדאוג שהאורחים ייהנו מאווירה נעימה כל שאתם צריכים זה השכרת מצננים לאירוע. המצנן יפתור עבורכם את בעיית החום הכבד יגרום לכם ולאורחים ליהנות ולהיות יותר רגועים במהלך האירוע. הוא מתאים לאירועים המתקיימים במקומות פתוחים או חצי פתוחים בהם אין מזגנים. 

מהם היתרונות שבהשכרת מצנן לאירוע?

  • אינו דורש התקנה מיוחדת, יש לחבר לחשמל ולמלא מים במיכל בהתאם לגודל המצנן. ברגע שהמים מתרוקנים מהמיכל יש למלא מחדש כדי לשמור על פעולת הקירור.
  • קל לנשיאה וניתן להזיזו ממקום למקום ללא כל בעיה ,המצנן מגיע על גלגלים ולכן ניתן לשינוע ללא כל מאמץ.
  • צריכת חשמל נמוכה.
  • מרענן את אוויר ואינו ממחזר אותו.

 

איך פועל המצנן ?

המצנן יונק את האוויר החם שבסביבתו ומקרר אותו, לאחר שהוא פולט את האוויר יורדת הטמפרטורה שבחלל. לפני הפעלת המצנן יש לוודא שהמיכל מים מלא ולחבר אותו לנקודת החשמל הקרובה. יש לשים את המצנן במקום בטוח ולהרחיק מילדים.

בדקו שאין כבלים חשופים או קרועים.

איך תדעו מהי כמות המצננים להשכרה הנדרשת לאירוע שלכם?

אם כבר החלטתם מאיזה חברה אתם מעוניינים לבצע את השכרת הציוד ואחרי שערכתם סקר שוק באינטרנט כדי לוודא מחירים כל שנותר לכם הוא לשתף אותם היכן מתקיים האירוע מהי כמות המוזמנים הצפויה להגיע.

חברת ההשכרה שמתמחה בתחום תדע להתאים עבורכם בדיוק את כמות המצננים להשכרה הנדרשת לאירוע. אם תחליטו גם לעשות הובלה והתקנה דרך אותה חברה מה שמומלץ ברוב המקרים לעשות כדי לא להתעסק עם הובלת הציוד תוכלו לעדכן אותם בדיוק באיזה מקומות חשוב לכם לקרר את האזור והם ימקמו באזור זה את המצננים .

מהם העלויות של השכרת מצננים לאירועים?

ראשית אם תרצו לראות מחירים מדויקים ומעודכנים של השכרת מצננים לחצו פה…

כיום קיימות בשוק לא מעט חברות המשכירות מצננים לאירועים, לרוב המחירים נעים בין 200-400 ₪ תלוי בגודל המצנן אותו תרצו להשכיר וכמות המצננים.

אם אתם חוגגים אירוע רב משתתפים ותצטרכו כמות גדולה של מצננים סביר להניח שתקבלו מחיר הוגן וכולל על הציוד כולל הובלה והתקנה .

באתרים של החברות המתמחות בתחום יש חבילות השכרה של מצננים וכלל שהתחרות גוברת כך העלויות משתנות. כאשר אתם משכירים את הציוד והחברה ממנה ביצעתם את ההשכרה מגיעה לשטח להתקין את המצננים וודאו איתם כי כל הציוד עובד בצורה תקינה שאין כבלים חשופים ובקשו שימלאו לכם את המים במיכל של המצנן לפני תחילת האירוע. ברגע שהמים יתרוקנו יש למלא מחדש. תוכלו לבקש מאחד מבני המשפחה או מאחד החברים להיות אחראי על כך .

בוודאי לא תרצו שבמהלך האירוע תהייה תקלה עם הציוד והאורחים יסבלו מהחום הכבד.

 

עוד מאמרים בנושא של מצננים להשכרה:

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי