מקרן או מסך LED – מה עדיף?

מקרן VS מסך לד - סאונדשיין

איזה מסך תרצו לשכור לאירוע שלכם: מקרן או פלזמה/LED?
חשבתם פעם מהם ההבדלים בין המסכים השונים? ההבדלים העיקריים הם כמובן באיכות, וגם בצרכים שלכם בהתאם לסוג האירוע או ההצגה.
כמובן, המחיר של מסכי פלזמה, גבוה יותר מהמחיר של מסך למקרן. מתי עדיף לשכור מסכים רגילים, ומתי עדיף להשקיע ולשכור מסכי לד?

לפני שנפרט את ההבדלים השונים, נציג קודם לכן את ההבדל העיקרי ביותר שברוב המקרים הוא המכריע האם לקחת השכרת מקרן או לחלופין מסכי לד להשכרה.

השאלה העיקרית שיש לשאול תחילה היא האם האירוע מתקיים במצב שבו אפשר להחשיך את האולם או שהאירוע מתקיים במקום בו יש אור שאותו לא ניתן להחשיך.

במקרה בו המקום מוצף בצורה חלקית או מלאה באור כדאי ומומלץ לשכור מסך LED מהסיבה שבמסך כזה אפשר לראות בצורה ברורה גם באור יום, ממש כמו מסך הטלוויזיה. במקרה בו ניתן להחשיך ניתן יהיה להסתפק גם במקרן יחד עם מסך הקרנה להשכרה, מצב כזה ייאפשר לחסוך בכסף וגם להנות מתצוגה גדולה יותר.

מה ההבדלים בין מקרן לבין מסכי פלזמה?

מה ההבדלים בין מסכים פשוטים של מקרן, לבין מסכי פלזמה? כמובן, איכות מסכי הפלזמה גבוהה הרבה יותר מאיכות מקרן. מסכי פלזמה המודרניים מכילים בתוכם נורות לד. קשה לראות ממסכי מקרן רגילים באור יום. לעומת זאת, אפשר לראות בקלות ממסכי פלזמה איכותיים גם באור יום. ואחרון חביב: התקציב! עלות השכרת מסכי פלזמה, גדולה יותר מעלות השכרת מקרנים ומסכים למקרן. 

ההבדלים במידות ובאיכות בין מסכי מקרן למסכי לד

ההבדלים באיכות בין מקרנים לבין מסכי פלזמה, נמדדים באיכות ובמידות. 

אנצ’ים- טווח האינץ’ של מקרן, גדול יותר בדרך כלל מטווח האינץ’ של מסכי פלזמה.

Smart TV- כיום ניתן למצוא גם מקרנים חכמים מאד אך נפוץ בהרבה למצוא מסכי לד עם סמארט טי וי.

4K- איכות ייחודית ששמורה בדרך כלל יותר למסכי פלזמה. 

מתי מתאים לשכור מסכי מקרן?

מתי מתאים לשכור מסכים פשוטים למקרן? באירועים בהם מקרינים מצגות עסקיות, או שקופיות, רוצים להקרין כמה דקות של קליפ באירוע משפחתי? מסך מקרן יספיק לכם. אין צורך להשקיע בהשכרת מסכי פלזמה. רוצים להקרין סרט באירוע שמתקיים בשעות הערב המאוחרות והלילה? התצוגה בחושך תהיה טובה יותר דווקא על מסך של מקרן.

מתי מתאים לשכור מסכי פלזמה/לד?

מתי עדיף להשקיע ולשכור מסך פלזמה לאירוע?

  • כאשר חשוב לנו האיכות– מסכי פלזמה מתאים לשכור באירועים רשמיים או מכובדים, כאשר חשוב להציג דרך המסך ברזולוציה הטובה והגבוהה ביותר. מחפשים חווית הקרנה ברמה של בית קולנוע? אם יש לכם מספיק תקציב, מומלץ לכם להשקיע ולשכור מסכי לד ענקיים. 
  • כאשר ההקרנה באור יום– מארגנים אירוע בשטח פתוח בשעות היום? כאשר מקרינים סרט באור השמש בשטח פתוח, עדיף לשכור מסכי פלזמה. 
  • באירוע שאין בו הרבה משתתפים- כמה משתתפים יש באירוע? כאשר אתם מארגנים הקרנה באירוע של מאות משתתפים, עדיף לשכור מסך ענק של מקרן. אולם באירועים קטנים ומצמצמים, לפעמים משתלם יותר להשקיע תקציב בהשכרת מסך פלזמה. 
  • בתערוכות וכנסים- מארגנים תערוכה? כאשרר רוצים להקרין סרטון בדוכן התצוגה, עדיף לשכור מסך פלזמה שגודלו קטן יותר, והאיכות שלו גבוה. בדרך כלל בדוכני תצוגה, אין צורך במסך תצוגה ענק. אולם כן יש צורך בהקרנה איכותית ביותר של הסרטון. 

למה התקציב של מסכי הפלזמה יקר יותר?

כמובן האיכות של מסכי פלזמה גבוהה יותר, ולכן המחירים בהתאם. אי אפשר להשוות בין החדות בתצוגה שעל מסך הפלזמה, לבין החדות שעל מסך רגיל. המחיר של מסכי הפלזמה גבוה הרבה יותר, משום שהנורות שבפנים מחזיקות יותר זמן מעמד. מסכי הפלזמה תומכים בשידורי טלוויזיה, ובסרטי תלת מימד. 

איך מציבים את המסכים השונים?

מסך רגיל שמיועד למקרן, קל יותר להציב. לעומת זאת, טיפול בחיבורים ובתפעול של מסך פלזמה דורש יותר מיומנות. אחד מהיתרונות של מסכי הפלזמה, הוא שהם מתמזגים בצורה טבעית בעיצוב קירות. אבל כאשר שוכרים מסך פלזמה לאירוע בשטח פתוח, צריך לשכור סטנד למסך פלזמה

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי