סוכת אבלים – מה חשוב לדעת?

סוכת אבלים - מה חשוב לדעת?

מוות של אדם קרוב הוא משהו לא פשוט בכלל, מעבר לאובדן הכבד יש לדאוג כל ארגון ההלוויה והשבעה. במקרים אלו כדי לדאוג שלמנחמים אשר יגיעו לנחם במהלך השבוע יהיה מקום להגיע אליו, במצבים אלו מומלץ להשתמש בסוכת אבלים ובכל למנוע מהמנחמים להגיע לתוך בית המשפחה. לא לכולם יש בית גדול או חצר גדולה שיכולה להכיל את כולם . 

 

איך עובדת סוכת אבלים?

חבילות סוכות האבלים יכולות לכלול בתוכן גם ציוד הושבה כגון- שולחנות וכיסאות, פתרונות חימום וקירור לכל ימות השנה. מעבר לכך ניתן להשכיר גם מי חם, ציוד הגברה ותאורה ומקררים.

סוכת האבלים מעניקה פתרון לכל המנחמים שצריכים להגיע, וכך למנוע כניסה לבית הנפטר וארגון הבית למהלך כל ימי השבעה.

מהם מחירי סוכת האבלים?

בשוק קיימות המון חברות המתמחות בתחום, וכל אחת מחירים שונים וחבילות שונות.

בדר”כ רוב החברות מפרסמות באתרים חבילות אבלים מוכנות מראש הכוללות את כל הציוד הנדרש (כיסאות ושולחנות,הגברה ותאורה, ציוד חיום וקירור, מקררים, מי חם ועוד…) לפני שאתם מבצעים את ההשכרה, וודאו כי החבילות כוללות גם את מחירי ההובלה וההתקנה של האוהל, במידה ולא ברור את המחירים וכך תדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים. מחירי ההובלה וההתקנה משתנים לרוב בהתאם לאזור ולגודל האוהל.

השכרת סוכת אבלים, איך תדעו באיזה חברה לבחור?

נסו לברר עם חברים או מכרים האם השכירו אוהל בעבר מחברה מסוימת ומה ההמלצה שלהם על אותה חברה. במצבים רגישים כמו מוות של אדם קרוב החברה ממנה אתם משכירים את האוהל צריכה להיות רגישה וסבלנית ולתת מענה לכל שאלה. מעבר לכך החברה ממנה תשכירו צריכה להיות חברה אשר יודעת להתקין את האוהל בצורה תקינה ובטיחותית, כדי למנוע תקלות במהלך השבעה.
במידה ואין מישהו שיכול להמליץ לכם על חברה מסוימת, תמיד תוכלו לפתוח את האינטרנט ולבדוק מס’ חברות שונות ואת המחירים שכל חברה מציעה. ערכו ברור קצר על החבילות של סוכות האבלים ובדקו באתר חוות דעת שונות .

איך תדעו איזה סוכת אבלים אתם צריכים לשבעה?

את גודל סוכת האבלים יש לבחור בהתאם לגדול המקום אותן תרצו למקם את הסוכה, ולהתחשב בכמות המנחמים העתידים להגיע במהלך ימי השבעה. אם יש באפשרותכם מספיק מקום למקם את סוכת האבלים ואתם יודעים מראש שתהייה כמות גדולה של מנחמים ,מומלץ לקחת אוהל קצת גדול יותר ובכך יהיה מספיק מקום לשבת להתפלל ולפרוס את השולחנות עם מספיק מרווח אחד מהשני.

ממה עשויה סוכת האבלים?

סוכת האבלים עשויה מבד לבן העשוי פלסטיק הנותן הצללה בימי הקיץ החמים ומונע כניסה של גשמים בימות החורף. את האוהל מחזקים עם מוטות העשויות ברזל לבניית שלד חזק לאוהל.

מכיוון שהאוהל מגיע בצבע לבן ומתלכלך מהר, בקשו מחברת ההשכרה לקבל אוהל נקי. בכל זאת אתם יושבים שם שבוע, אנשים מגיעים ואוכלים במקום. האוהל חייב להיות נקי ואסטטי.

את האוהל חשוב לוודא שממקמים במקום שיהיה נוח ואנשים יוכלו להיכנס ולצאת בצורה מהירה ובטיחותית. אם האוהל ממוקם בכניסה לבניין חשוב לוודא כי יש גישה לדיירי הבניין ושהאוהל לא חוסם את המעבר.

 

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי