על השכרת ציוד קריוקי בקצרה 😃

על השכרת ציוד קריוקי בקצרה 😃

אם אתם רוצים לארגן ערב קריוקי שמח עם החברים אז כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה הקרובה לביתכם ולבצע השכרת ציוד וערכת קריוקי.
השכרת הציוד היא תהליך פשוט למדי ובמאמר הבא נסקור את סוגי הציוד השונים וכיצד תוכלו לתפעל את ציוד הקריוקי בעצמכם בקלות.

 

להשכרת ציוד קריוקי לתפעול עצמי ישנם מספר יתרונות…

לעתים אנשים ללא ידע טכני מוצאים עצמם נרתעים כאשר הם צריכים לתפעל ציוד אלקטרוני שהם לא נחשפו אליו בעבר. תפעול ציוד הקריוקי למעשה הוא די פשוט ואורך מספר דקות בודדות בלבד. לרוב ערכות הקריוקי מגיעות כבר מורכבות עם הכבלים כך שכל מה שנשאר למפעיל הציוד לעשות הוא למקם את הרמקול במקום שהוא רוצה להפעיל את המיקסר ולבחור את רשימת השירים.
כמובן שתמיד ניתן גם לבקש מחברת ההשכרות שהם יגיעו למקום ויחברו עבורכם את הציוד ויאספו אותו בסיום האירוע.
כמו כן ניתן גם לשכור מפעיל קריוקי שיגיע עם כל הציוד ויתפעל את הערב ואת האורחים.

מה צריך לדעת על השכרת ציוד קריוקי?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לארח בבית מאשר לצאת, ולכן אחת האטרקציות האהובות היא לארגן מספר אנשים להשמיע שירי קריוקי ולשיר עם החברים.
בתחום השכרת קריוקי ישנם מספר ערכות שתוכלו להשכיר לתפעול עצמי החל מרמקול בודד עם מיקרופון אלחוטי מובנה, ערכות המובנות עם 2 רמקולים מוגברים מקרן ומסך מיקסר עם אפקטים ומיקרופון אלחוטי, וכמובן ישנם אנשים שאוהבים גם להשכיר מחשב המיועד לשירי קריוקי אשר מאגד בתוכו אלפי שירים המוכנים להפעלה, אך יחד עם זאת חשוב לציין שכיום כמעט וכל שירי הקריוקי מופיעים בצורה חופשית וחינמית לגמרי ברשת דבר שיכול לחסוך ממכם מאות שקלים על מחשב קריוקי להשכרה!

בין אם בחרתם לשכור ולאסוף בעצמכם את הקריוקי או לבקש הובלה עליכם לדעת כיצד לתפעל את הציוד. כמו כן על כל חברה אשר משכירה ציוד לקריוקי לספק מענה ותמיכה טכנית למהלך האירוע.

אצלנו בחברת סאונדשיין לדגומה תוכלו לקבל שירות תמיכה טכנית 24 שעות ביממה בטלפון החברה!

איך מפעילים ציוד קריוקי?

ערכת הקריוקי מורכבת מ: רמקול מוגבר \ מיקרופון \ מקרן ומסך \ מיקסר עם אפקטים \ מחשב עם שירי קריוקי. (ניתן להחליף את המקרן והמסך בשירות של השכרת מסכים פלזמה \ LED )

במידה ובחרתם במיקרופון אלחוטי עליכם לדאוג לחבר את המקלט לתוך המיקסר עם כבל PL \ XLR או במידה ואתם מעוניינים במיקרופון ידני עליכם לחבר אותו למיקסר באמצעות כבל XLR בלבד.
בנוסף על מנת לקבל סאונד מהמחשב עלינו להתחבר אל המיקסר עם כבל AUX סטריאופוני על מנת לשמוע את צד ימין ושמאל של הסאונד שמגיע מהמחשב. בהמשך נוציא כבל מהמיקסר לתוך הרמקול על מנת שנוכל לשמוע את הסאונד אשר מגיע מהמיקרופון והמחשב ביחד.

כדי לשמוע את האפקטים המוכרים ECHO \ REVERB יש לוודא שלמיקסר יש אפקט מובנה בתוכו.
במיקסרים פשוטים בעלי 2 כניסות ו-2 יציאות לרוב יש בורר שליחה לכמות האפקטים כך שכל מה שנשאר יהיה לשלוח את כמות האפקט הרצויה שמתקבלת מהמיקרופון.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי