פתרונות חימום להשכרה – צאו החוצה ותתחממו

לאט, לאט מתחילים לחזור אלינו האירועים אך כל זאת בזהירות, צמצמום ובאחריות. האפשרות לקיים אירועים בחוץ יכולה להיות קורצת ואם אתם חוששים מהקור שמתחיל להגיע אלינו, אל דאגה, בכתבה זו ניתן לכם את המידע על פתרונות חימום להשכרה.

ישראל היא מדינה חמה שזוכה למספר מצומצם של ימים חורפיים וגשומים. עובדה זו גורמת לכך שאנחנו אוהבים לבלות בחוץ, להיפגש עם אנשים במרחבים הפתוחים וגם לבלות תחת כיפת השמיים. החורף לא צריך לעצור אותנו מלבלות כמו שאנחנו אוהבים ובמיוחד השנה כשברור שאנחנו צריכים לשמור מרחק ולקיים פחות אירועים במקומות סגורים.

גם בחוץ יכול להיות חם

האופי האקלימי של מדינת ישראל גרם לכך שהגיעו אלינו פתרונות חימום חכמים ויעילים. הפתרונות השונים הופכים את החורף לנעים הרבה יותר ומאפשר לנו לבלות בחוץ וליהנות מהאוויר הפתוח, מהמרחב החיצוני וכל זאת בלי להתקרר או לחוש אי נעימות וגלי קור בצוואר.

בין אם המטרה היא לקיים מפגש חברי בחוץ ובין אם אירוע קטן או להתארח במרחב החיצוני של המסעדה, היום ישנם פתרונות שמאפשרים לנו לעמוד בחוץ בנינוחות. פתרונות חימום להשכרה משדרגים את המקום ובמיוחד בתקופה כזו נותנים לעסקים הזדמנות להמשיך ולפעול ולאנשים להמשיך ולהיפגש יחדיו בבטחה.

אלו פתרונות חימום קיימים היום?

פנינו לחברת סאונדשיין כדי לשמוע על פתרונות החימום המתקדמים הקיימים היום. הפתרון הפופולארי – הוא השכרת פטריות חימום. הן אלגנטיות, קלות להפעלה ויכולות לפזר חום ברדיוס של 5 ועד 15 מטרים. האנרגיה עליה הן מתבססות יכולה להיות חשמל או גז כאשר במקרה של השכרה מגיע גם בלון הגז. הפטריות יעילות מאד כיוון שאפשר לשנע אותן בין אזורים שונים בקלות ואפשר לווסת את מידת העוצמה וגובה הלהבה.

אפשרות נוספת היא שימוש בתנורי חימום אינפרא אדום שעובדים על חשמל ומתאימים לשקע ביתי או ציבורי סטנדרטי. התנורים עוצמתיים ומתאימים לשימוש בפנים, באוהלים ובחוץ במידה והם תחת מבנה ואינם חשופים לגשם או לרטיבות ישירה. קל להציב ולהפעיל את התנורים והם אמנם פחות מרשימים אך החום שלהם נעים ומפנק.

לבחור את פתרון החימום המתאים לכל אירוע

אירוע לא חייב להיות גדול ורב משתתפים כדי להיות מהנה ובלתי נשכח, אך הוא חייב להיות נעים. מזג האוויר הוא אחד הגורמים אשר משפיעים על מצב הרוח שלנו ולכן גם במפגש משפחתי בחוץ וגם באירוע מיוחד בחוץ נרצה שיהיה לנו נעים. באופן כללי ישנם שלושה פתרונות חימום שאנחנו יכולים לשכור מחברה מקצועית וכל זאת בלי התחייבות לטווח הארוך, בלי שום הסתבכות מבחינת ההפעלה ולקבל תמורה נפלאה.

השיקול הראשון שיש להפעיל נוגע לגודל המקום אותו נרצה לחמם. במקומות גדולים חימום באמצעות פטריות יהיה יעיל יותר מאשר תנורים. במקומות סגורים השימוש בתנורים יכול להיות נוח יותר ובמיוחד כאשר ישנן נקודות חשמל זמינות. את הפטריות אפשר לשנע בקלות כיוון שהן קלות ומגיעות עם גלגלים ולעומתן את התנורים יש לחבר למקום בצורה מאובטחת.

לא רק פתרונות חימום

כל שטח פתוח יכול להפוך בקלות למקום מעולה לקיום אירוע או מפגש. מעבר לשלל פתרונות חימום ישנם פתרונות נוספים כמו אוהלים לאירועים שמגיעים בשלל גדלים וצורות והופכים כל מרחב למוגן מפני הגשם, סגור ונפרד עבור האירוע בלבד.

בחברת סאונדשיין מציעים שלל פתרונות השכרה לאירועים ובמקום אחד נוכל לקבל כל מה שנבקש. במיוחד עכשיו, כשרבים מתחתנים ועורכים אירועים בחצר הפרטית חשוב שיהיה מקום שנותן את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. אנשי המקצוע המנוסים של החברה ישמחו לתת לנו המלצות, לעזור בבחירת הציוד שישדרג את האירוע ולהדריך בהפעלתו.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי