שאלות נפוצות על השכרת ציוד לאירועים

ארגון אירוע עובר דרך בחירת מקום ודאגה לכך שהוא יתאים לאירוח. עבור אלו שבוחרים מקומות מיוחדים, שרוצים לחגוג בבית, בחצר ובטבע, עומד שירות השכרת ציוד לאירועים. הציוד מגוון וניתן להזמין רק את הפריטים הנדרשים לפי התכנון האישי.

שירותי ההשכרה זמינים ומאפשרים לכם לקבל את כל הציוד הנדרש לכם. החל משולחנות וכסאות ועד למערכת הגברה ותאורה – אתם יכולים למצוא את כל אלו תחת קורת גג אחת. אם אתם עומדים לפני אירוע, אין לנו ספק שיכולות להיות לכם שאלות ואנחנו כאן כדי לענות עליהן.

השכרת ציוד לאירועים – שאלות נפוצות בקרב לקוחות

המטרה שלנו היא לענות לכם על כל השאלות כך שתוכלו ליהנות מאירוע מושלם, בדיוק כמו שחלמתם. ריכזנו כאן חלק מהשאלות שעולות בקרב הלקוחות, אך תמיד ניתן לפנות אלינו לשאלות נוספות:

מה הכי חשוב לדעת על השכרת ציוד לאירועים?

הכי חשוב לדעת שיש לכם אפשרויות ואתם יכולים להפוך כל חלל למיוחד ומותאם לאירוע. ישנם שלל פתרונות לאירועי פנים וחוץ לרבות פינות ישיבה, מחצלות, אוהלים, מערכות הגברה, כסאות ושולחנות, משחקים, מתנפחים, גנרטור ועוד.
אף אחד לא מצפה מכם להתמחות באירועים ובציוד הנדרש. לשם כך עומד לרשותכם צוות שישמח לעזור לכם לתכנן ולבחור את הפריטים שיהפכו את המקום למושלם. המטרה שלכם צריכה להיות השכרה של מה שאתם צריכים, לא יותר ולא פחות מזה וללא כל מגבלה.

עיצוב אירועים בעזרת פופים להשכרה

האם יש ציוד שונה לחורף ולקיץ?

באופן כללי אפשר לקיים אירועים בפנים ובחוץ בכל עונות השנה. כאשר מדובר על אירוע שמתקיים בתוך הבית או באולם, לרוב אין מגבלה בסוג הציוד, אך כשהוא מתקיים בחוץ יש להתחשב בעונות השנה. השולחנות והכיסאות יכולים להיות בחוץ וגם בחורף וגם בקיץ כדאי לדאוג לקירוי מתאים ואפשר לשכור אוהל או פתרונות אחרים.

בחורף ניתן לשכור פטריות חימום ולעומת זאת בקיץ יש לחשוב על אמצעי קירור ואלו יכולים להיות מצננים או מזגנים. באירועים המתקיימים בחורף כדאי להתייעץ לפני כך שנמצא את הפתרונות הטובים ביותר במקרה של גשם, אך מעבר לכך אפשר ליצור את החוויה המושלמת בכל יום בשנה.

כמה כסאות יכולים להיכנס לתוך רכב פרטי?

אנשים מופתעים לגלות כי גם ברכבים קטנים ניתן לשנע כסאות וציוד לאירוע. ברכב קטן יכנסו כ-15 כסאות ובגדולים אפשר להכניס גם 25 כסאות. היכולת שלנו לסדר את הציוד בדרך הנכונה מאפשר לכם ליהנות ממה שאתם צריכים במחירים המשתלמים ביותר.

ציוד הגברה לאולמות אירועים

האם ישנה כמות מינימלית להשכרה?

יכול להיות שיהיו מקומות אשר קובעים שישנו סכום מינימלי להשכרה או כמות מסוימת, אך אנחנו מבצעים השכרת ציוד לאירועים על פי דרישה. למעשה, ניתן לבקש כיסא אחד יחיד בלבד ואנחנו נשמח להיענות לבקשה. את הציוד ניתן לאסוף באופן עצמאי אך אנו מעמידים לרשותכם גם שירותי הובלה ואפשר לשאול אותנו על כך.

כיצד אפשר לדעת שהציוד יהיה בטוח לשימוש?

כל פריט עובר אצלנו בדיקה וניקיון לפני שהוא עובר אל הלקוח הבא וכך גם לאחר שהוא מתקבל. מאז ומתמיד הקפדנו על בטיחות הציוד החשמלי ועל ניקיון של כל פריט כך שאתם תוכלו לנהל את האירוע שלכם ברוגע ובמינימום מאמצים.

השכרת ציוד לאירועים – כך תהפכו את המקום לקסום

האירוע שלכם יחיד ומיוחד ואין זה משנה כמה אורחים צפויים להגיע. שירותי השכרת ציוד לאירועים יוכלו לעמוד לרשותכם ויסייעו לכם להפוך כל מקום לקסום ותואם לתוכניות. כדי להצליח במשימה ולשנות את הנראות של המרחב הנוכחי תצטרכו להתחיל בהבנת הכמויות הנדרשות לכם. חשוב להעריך את מספר המגיעים ובהתאם לעשות רשימה של כמות הכיסאות, השולחנות, פינות הישיבה ועוד.
בשלב הבא עליכם לחשוב על העיצוב של החלל. אתם יכולים למצוא שלל פתרונות שיתאימו לכם, לבחור בצבעים שלדעתכם הכי מתאימים לאירוע ולבחור ברהיטים ש”מדברים” זה עם זה” מבחינת העיצוב. כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם והאורחים ירגישו את הייחודיות, חשוב שיהיה להם נוח. נוחות מתבטאת בבחירת ריהוט איכותי ובאמצעי קירור (או חימום בחורף), יצירת קירוי לאירועים שמתקיימים כשעוד יש שמש או תאורה בחושך.

נקודה חשובה שתשפיע על ההצלחה של האירוע והארגון שלו היא החברה מולה תעבדו. תרצו שהציוד יהיה אצלכם בזמן ולפנות אותו בצורה נוחה. אתם יכולים לקחת את הציוד בעצמכם או במקרה ויש לכם צורך בציוד רב, לבקש שנגיע איתו אליכם.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי