אנחנו רוצים לעשות קריוקי אבל לא כל כך מבינים בזה, מה עושים?

אנחנו בסאונדשיין מבינים את זה לגמרי שלא כולם יודעים להתעסק עם ציוד קריוקי והגברה וזה בסדר גמור, אתם לא לבד 🙂

ובכל זאת אנחנו עושים מאמצים ענקיים כדי להנגיש את הציוד שלנו לכוווולם וזה מתבטא בין היתר בדברים הבאים שאנחנו בטוחים שיעזרו לנו לשכנע אתכם שזה לא כזה מסובך:

  1. אנחנו משתדלים להביא לכם את הערכות מורכבות כמעט ב-100% כך שאין לכם כמעט התעסקות עם הרכבה ופירוק המערכת. יש ממש ממש מעט התעסקות עם חיבור של כבלים, את הרוב חיברנו מראש בתוך ערכות מיוחדות שייצרנו במיוחד בשבילכם.
  2. אנחנו נעביר לכם הדרכה מסודרת מא’ ועד ת’ על תפעול הציוד כשתשכרו אותו, יש לנו הרבה סבלנות ואחרי שתראו איך נסביר לכם אתם תבינו שזה לא כזה מסובך בכלל כמו שאתם חושבים.
  3. אנחנו בין החברות היחידות שיעניקו לכם שירות טלפוני 24 שעות ביממה למי ששכר אצלנו ציוד, כך שאף פעם לא תיהיו לבד, כשתרצו תמיד יהיה לכם מענה טלפוני גם אם זה באמצע הלילה בטלפון החברה בשלוחה מס’ 3 .
  4. אנחנו אומנם רוכשים בשבילכם את הציוד המקצועי ביותר שאנחנו יכולים אך יחד עם זאת אנחנו תמיד שמים לב שאנחנו לא בוחרים ציוד שמסובך מידי לתפעול. כל הציוד שלנו מיועד לתפעול עצמי של לקוחות שאין להם רקע בציוד הגברה מה שאומר שציוד הקריוקי קל ממש לתפעול עצמי.
  5. באתר שלנו יש סרטונים המפרטים שלב אחרי שלב איך לחבר את המערכת ואיך להשתמש בה, כך שתמיד תוכלו לפתוח את הסרטונים ולהיזכר במה שהסברנו לכם שאספתם את הציוד 🙂

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי