מארגנים אירוע בחורף? אלו פתרונות החימום שעומדים לרשותכם

מארגנים אירוע בחורף? אלו פתרונות החימום שעומדים לרשותכם

לא מעט אירועים נדחו בשל הקורונה. בתחילה רוב החוגגים היו בטוחים כי מדובר על דחייה קצרה זמנית, אך לאחר זמן מה ברור היה כי יש צורך למצוא חלופות לאירועים ה”רגילים”. בין אם מדובר בבר מצווה ובין אם חתונה, ברור שמספר המוזמנים מצטמצם ואם מגיעים רק החברים הקרובים והמשפחה, אפשר לקיים את האירוע גם בחוץ.

החורף שמתקרב מעלה שוב את הדילמה האם אפשר יהיה לחגוג בקרוב והתשובה לכך היא חד משמעית כן. פנינו אל חברת סאונשיין כדי לבדוק כיצד אפשר לקיים אירועים בחוץ, בכל ימות השנה וגילינו פתרונות חימום וקירור שיעניקו לכם ולאורחים שלכם הרגשה נעימה בכל עונה.

הכירו את פטריות החימום

פטריות חימום להשכרה פועלות על גז ומחממות מרחב של כ-15 מ”ר. הן לא רק מחממות היטב את החצר או הגינה אלא גם מעניקות מראה יפה ורומנטי. את הפטריות אפשר לשכור במחירים נמוכים והן משנות את האווירה במקום. תודות להפעלה שלהן גם יום סגרירי ועם רוח הופך להיות יום נעים לאירוע. תודות לפטריות החימום אפשר לקיים אירועים גם בתקופות שנחשבות כפחות אטרקטיביות לחוגגים ולו רק בשל מזג האוויר.

אלו אשר אינם מעוניינים בפתרונות המתבססים על גז יכולים לשכור גם תנורי אינפרה שמתאימים גם הם לחימום המרחב ובנוסף ניתן לתלות אותם באירועים המתקיימים באוהלים. התנורים מחממים היטב ומשתלבים בקלות בכל מקום. עם זאת, לעומת האפשרות של הפטריות, התנורים מתבססים על חשמל, הצריכה האנרגטית שלהם גבוהה יותר ויש שיגידו שהם נראים פחות רומנטיים לעומת הפטריות.

השכרת ציוד לאירועים – הרבה יותר פשוטה מכפי שחשבתם

ישנם אנשים אשר חוששים לקיים אירועים בתקופה האחרונה ולא בשל הקורונה. הם חוששים שהציוד שיצטרכו לשכור יוביל להוצאות גדולות במיוחד. כאשר האירוע מתקיים בחצר הבית, בגינה ובמקום שאינו עולה בכלל או עולה מעט, העלות נמוכה משמעותית לעומת אירוע שמתקיים בגן או אולם אירועים. מקומות אשר אינם מותאמים לאירועים יכולים להפוך לכאלה בזכות שירותי השכרת ציוד לאירועים.

בין היתר ניתן לשכור שולחנות וכיסאות, מערכות הגברה והקרנה, פטריות חימום או תנורים, מערכת הגברה ותאורה ואפילו אוהלים שיוצרים מתחם נפרד ומרשים. עלות השכרת הציוד כולו יכול להסתכם במאות שקלים בלבד ולהפוך את האירוע למשתלם במיוחד. אין צורך לקנות ציוד משוכלל ואפשר לבצע את ההשכרה ממקום אחד שמביא אותו לאזור המיועד ואפילו יספק הדרכה בנוגע לתפעול לפני ובמהלך האירוע.

טיפים שיעזרו לכם להפוך את המתחם לחגיגי

אירוע בחצר יכול להיות זול בצורה משמעותית מזה שמתקיים באולם או גן והטיפים הבאים יעזרו לכם להפוך את האזור שבחרתם למתחם יחיד ומיוחד.

טיפ ראשון – היו פרקטיים

הדבר הראשון שעליכם לחשוב עליו הוא כיצד תהפכו את המקום למתחם שנעים לשהות בו. בעונת החורף תוכלו לשכור אוהל לאירועים וכך תהיו בטוחים שגם ביום גשום אתם והאורחים שלכם מוגנים. זכרו להזמין כסאות, שולחנות ומערכת הגברה כך שתוכלו לרקוד ולהשתמש במיקרופון.

טיפ שני – הוסיפו צבעים

מומלץ להוסיף צבעים לאזור ואין צורך להשתולל עם כל קשת הצבעים אלא לבחור מספר צבעים שלדעתכם משתלבים היטב. פרסו מפות על השולחנות בצבעים שבחרתם והתאימו את המפיות. הוסיפו גופי תאורה יפים שיעניקו למקום אווירה קסומה ושקלו להשתמש בנרות, בלונים ופרחים שישדרגו את הנראות של המתחם.

טיפ שלישי – התייעצו

אתם לא מומחים לארגון אירועים? אל תדאגו, בדיוק לשם כך תוכלו להתייעץ עם אנשים שמכירים היטב את התחום. בחרו לעצמכם נותני שירות וחברת השכרת ציוד לאירועים שמנוסה בתחום, שאלו שאלות והתייעצו בנוגע לכל דילמה שעולה אצלכם לאורך הדרך.

הטבות מיוחדות ומחירים מוזלים לפונים דרך האתר, השאירו פרטים עכשיו!

    אני מאשר קבלת חומר פרסומי